Peugeot

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz
Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ASOCIACE AVENTURE PEUGEOT MĚNÍ LOGO

Asociace Aventure Peugeot mění logo Aventure Peugeot od 28. dubna 2021 mění své logo. Přechází na nový znak, který je v souladu s novou identitou značky Peugeot, představenou 25. února 2021. Toto nové logo Aventure Peugeot je významným pojítkem mezi značkou 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot uvádí na trh lifestylovou kolekci Peugeot Sport Engineered

Peugeot uvádí na trh lifestylovou kolekci Peugeot Sport Engineered Peugeot uvádí na trh lifestylovou řadu oblečení a doplňků určenou pro milovníky výkonu, techniky a elegance. Designéři studia Peugeot Design Lab se při navrhování této nové kolekce inspirovali propracovanými designovými principy 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První vozy 508 Peugeot Sport Engineered dodány továrním pilotům WEC (World Endurance Championship)

Ve Francii byly zahájeny dodávky vozu 508 Peugeot Sport Engineered a jezdci šampionátu WEC jsou mezi prvními, kteří v barvách značky usednou za volant tohoto vysoce výkonného vozu. Díky jedinečnému zážitku z jízdy a pocitům, které vůz 508 Peugeot Sport Engineered přináší, 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot představuje na šanghajském autosalonu novou řadu SUV: zrodil se styl „New French Chic“

Dongfeng Peugeot přebírá nové ikonické logo lva a představuje svou novou strategii: „designed by Peugeot made for China“ Nová řada SUV Peugeot 4008, 4008 PHEV a 5008 je uváděna na trh za ceny od 169 700 do 263 700 jüanů (21 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 208 je nejprodávanějším vozem v Evropě

V prvních dvou měsících letošního roku zaznamenaly nové modely značky Peugeot na evropském trhu mimořádné výsledky: Peugeot 208 se stal nejprodávanějším vozem a Peugeot 2008 obsadil čtvrté místo. Oba modely se tak dostaly do první pětky bestsellerů v Evropě. Peugeot 208 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Od 25. února má Peugeot nového lva

Nejstarší stále fungující automobilová značka na světě potvrzuje svou osobnost a charakter novým logem. Otevírá se tak nová stránka v její historii. Peugeot odhaluje své nové logo: znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot e-Rifter: READY FOR FULL ELECTRIC

Značka Peugeot pokračuje v ofenzívě elektrifikace své řady osobních vozů. Peugeot e-Rifter je po modelech e-208, e-2008 a e-Traveller dalším zástupcem osobní modelové řady se 100 % elektrickým pohonem. Tento dokonalý zástupce strategie „Power of choice“ nabízí: dojezd 280 km 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot e-Partner: Gen small e-van

Značka Peugeot se stává jedním z prvních výrobců, kteří v Evropě nabízejí kompletní řadu elektrických užitkových vozidel, a potvrzuje tak svou ofenzívu v této oblasti. Značka Peugeot s hrdostí představuje nový Peugeot e-Partner, který doplňuje vozy Peugeot e-Expert (International Van of The 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Linda Jackson generální ředitelkou značky Peugeot

Linda Jackson byla s účinností od 20. ledna 2021 jmenovaná generální ředitelkou značky Peugeot. Linda Jackson získala rozsáhlé zkušenosti v automobilovém odvětví od Velké Británie po Francii. Zastávala různé funkce ve finančních a obchodních odděleních společností Jaguar, Land Rover a 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Obchodní výsledky Peugeot 2020: nezapomenutelný rok

Značka Peugeot v uplynulém roce potvrdila svou vynikající dynamiku: neustále rostoucí portfolio objednávek, u 5 obchodních regionů ze 6 se zvýšil podíl na trhu, 25 zemí pokořilo rekord z hlediska objemu nebo podílu na trhu, zachování strategického cíle přesunu k vyšším