Bridgestone je již šest let nepřetržitě největším světovým výrobcem pneumatik a gumárenských produktů

Potvrzuje to nejnovější žebříček sestavený časopisem Tire Business.

Geneva Motorshow 5-6/03/13

Global Tire Company Rankings 2014

je každoročně vydávaný žebříček světových výrobců pneumatik. Body v hodnocení jsou udělovány za výkony a finanční výsledky společnosti v oblasti výroby a prodeje pneumatik.

Bridgestone si udržel vedoucí postavení

– příjmy z prodeje pneumatik ve výši 27,4 miliardy USD, což je více než 85 % příjmů společnosti. Bridgestone tak o téměř 2 miliardy USD překonal svého nejbližšího konkurenta. Celkový příjem společnosti Bridgestone v roce 2013, včetně ostatních aktivit společnosti, přesáhl částku 36 miliard USD. Nejvyšší postavení značky Bridgestone ve světovém měřítku je výsledkem promyšlené strategie diverzifikace podílů v menších společnostech a systematických investic do vývoje moderních technologií.

Celkově se deset největších výrobců pneumatik loni podílelo na celosvětovém prodeji pneumatik téměř 63 procenty. Uvedené údaje vychází z Globálního žebříčku výrobců pneumatik 2014 (Global Tire Company Rankings 2014).

Bridgestone Europe NV/SA

– s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

–  a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...