Tradiční akce 7 dní Peugeot začne 21. ledna, letos poprvé s SUV Peugeot 3008

Blíží se jeden z nejočekávanějších týdnů pro zákazníky a příznivce značky Peugeot a současně jeden z nejrušnějších pro autorizovanou prodejní síť v ČR. Akce „7 dní Peugeot“ proběhne od 21. do 27. ledna 2019 a přinese zvýhodněné ceny pro řadu modelů Peugeot, tentokrát poprvé i pro SUV Peugeot 3008.

O tom, že na začátku nového roku proběhne akce „7 dní Peugeot“, potenciální a stávající klienti značky Peugeot nepochybují. Tuto tradiční akční nabídku totiž pořádá značka Peugeot v České republice nepřetržitě dvakrát ročně už od svých počátků na českém trhu. Co však každoročně vzbuzuje očekávání, jsou modely, které budou do akce zařazeny, a zejména jejich prodejní ceny. Nyní, několik dní před zahájením „Sedmi dnů“ je zřejmé, že ani tentokrát nebudou zájemci o nový Peugeot zklamaní, zejména pak potenciální klienti oblíbeného SUV Peugeot 3008, které bylo do akční nabídky zařazeno poprvé od jeho uvedení na český trh.

Nejmenší zástupce modelové řady, Peugeot 108, ve verzi 108 5dv. ACTIVE 1.0 VTi 72 MAN5, je nabízen za cenu 210 000 Kč. Jeho větší sourozenec, Peugeot 208, v bohaté úrovni ACTIVE, lze pořídit za 253 000 Kč. V akční sedmidenní nabídce tradičně figuruje Peugeot 308. Pětidveřový hatchback ACTIVE je v prodeji za 354 000 Kč, provedení SW ve stejné úrovni výbavy a se stejnou motorizací 1.2 PureTech 110 S&S MAN6 je o 16 000 Kč dražší.

Modelová řada SUV Peugeot sklízí velký úspěch, proto klienty značky potěší, že se akční nabídka vztahuje i dva nejžádanější SUV modely, které jsou současně i nejprodávanějšími osobními vozy Peugeot v ČR. Model Peugeot 2008 ve verzi ACTIVE 1.2 PureTech 82 S&S MAN5 je nabízen za 305 000 Kč. Peugeot 3008, který je v akci „7 dní Peugeot“ nováčkem, lze ve verzi ACTIVE 1.2 PureTech 130 S&S MAN6 pořídit za 510 000 Kč.

Největší osobní vůz značky, Peugeot Traveller, bude v rámci „7 dní“ prodáván za atraktivních 599 000 Kč. Tato cena zahrnuje nejen bohatou výbavu BUSINESS, ale i servisní smlouvu Optiway Servis, zajišťující kompletní servis vozu včetně náhradních dílů na 2 roky / 80 000 km.

„Razantní nástup do nového roku je pro značku Peugeot v ČR velice důležitý. Udržet dynamický trend prodejů, který jsme dosáhli v loňském, rekordním roce, bude vyžadovat úsilí a maximální zapojení naší prodejní sítě, a proto přicházíme s vysoce atraktivní cenovou nabídkou a ambiciózním cílem – zajistit během akčního týdne 1200 objednávek nových vozů,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

 

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT LANDTREK L I V E B I G G E R

NOVÝ PEUGEOT LANDTREK L I V E B I G G E R

Značka Peugeot představuje nový Peugeot Landtrek. Vůz řadící se do segmentu pickupů má za úkol posílit mezinárodní expanzi značky. Tento neustále se vyvíjející segment představuje více...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOT VZDÁVÁ NA VÝSTAVĚ RÉTROMOBILE HOLD ELEKTRICKÉMU POHONU

PEUGEOT VZDÁVÁ NA VÝSTAVĚ RÉTROMOBILE...

45. ročník výstavy Rétromobile se bude konat od 5. do 9. února 2020 na pařížském výstavišti Porte de Versailles. Značka Peugeot se rozhodla podpořit přechod na nové zdroje energií, a proto na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Spuštění nové mezinárodní kampaně Peugeot e-208 s Novakem Djokovičem

Spuštění nové mezinárodní kampaně...

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče. Ten právě odehrál první zápas na Australian Open, jenž se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 3,5 milionu celosvětově prodaných vozů v roce 2019

3,5 milionu celosvětově prodaných vozů...

Probíhající elektrifikace: 10[1] nově uvedených modelů, první etapa cesty k nabídce 100% elektrifikované modelové řady do roku 2025; Silná pozice v Evropě: podíl na trhu 16,8 %; Mezinárodní...