Pětiválcový vznětový motor obsahu 2,7 litru s výkonem 120 kW (163 k) a nejvyšším točivým momentem 370 Nm v rozmezí otáček 1800 až 2600 1/min má přímý vstřik paliva nejmodernějším systémem common-rail, čtyřventilový rozvod, turbodmychadlo s variabilní průtočnou částí turbíny a chlazení stlačeného vzduchu. Uvedený motor dodává stuttgartská automobilka ve spojení s novou šestistupňovou převodovkou. V kombinaci s pětistupňovou automatickou převodovkou, která je k dispozici na přání, dosahuje točivý moment motoru dokonce 400 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km dosahuje tento vůz za 11,7 sekund a jeho nejvyšší rychlost je 185 km/hod.
Kromě mimořádné elasticity v nízkých a středních otáčkách se kvality tohoto motoru projevují při tankování. Jeho spotřeba podle normy v kombinovaném cyklu je pouhých 9,4 l/100 km (se samočinnou převodovkou 9,3 l/100 km).
Značný točivý moment v nízkých otáčkách je dosažen především použitím turbodmychadla s natáčením rozváděcích lopatek VNT kde se mění jejich průtočný průřez v závislosti na momentálním zatížení motoru a tím je získán optimální tlak pro přeplňování. Dynamickou změnou nastavení rozváděcích lopatek turbíny turbodmychadla je dosaženo nejlepší využití energie výfukových plynů a tím pozitivně ovlivněna celková účinnost motoru.
Také sériová výbava nového modelu ML 270 CDI splňuje ty největší nároky. Patří do ní např.brzdový asistent, elektronický systém stability (ESP), kola z lehké slitiny, klimatizace, tempomat nebo boční airbagy pro řidiče a spolujezdce.
Do modelového roku 2000 vstupuje třída M s novými detaily, které dále zvyšují její bezpečnost, komfort a vzhled. Pro cestující na zadních sedadlech jsou nyní k dispozici tři samočinné bezpečnostní pásy. Navíjecí zařízení pro obě krajní místa mají integrovanou napínací funkci, která v případě nárazu vyvolá přitažení pásu těsně k tělu připoutané osoby a nedovolí její nekontrolovaný pohyb. Nově zavedený je pasivní systém ochrany hlavy s nímž třída M splňuje přísné bezpečnostní předpisy platné v USA. Jeho součástí jsou ještě účinnější obložení nebezpečných míst interiéru. Na přání může zákazník získat boční airbagy také v zadních dveřích, které jsou u modelu ML 55 AMG součástí sériové výbavy.
Nově tvarovaná přední sedadla mají odkládací kapsy na zadní straně opěradel. Vystupování a nastupování do vozidel třídy M se ulehčilo sériovým zabudováním osvětlení do dveří a na spodní díl přístrojové desky. U modelů se samočinnou převodovkou (v sériové výbavě u modelů ML 320, ML 430 a ML 55 AMG), lze získat na přání nově vyvinuté dotykové řazení jednotlivých stupňů. Ruční způsob řazení je umožněn jemným pohybem páky voliče vlevo a vpravo. Údaj na displeji kombinovaného přístroje informuje řidiče o tom, jaký převodový stupeň je právě zařazen. Další novinkou jsou blikače, u nichž stačí lehký dotyk páčky ovladače směrem dolů nebo nahoru k tomu, aby se blikač třikrát rozsvítil. Tento způsob ovládání blikačů je výhodný především při předjíždění na dálnici.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií