Pneumatiky pro autobusy značky Continental zaručí pohodlnou a bezpečnou jízdu nejlepších světových fotbalistů v průběhu celého Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006.
Reprezentační týmy budou hrát ve 12 městech po celém Německu, což v praxi znamená, že hráči budou muset mezi jednotlivými stadiony překonávat značné vzdálenosti. Týmy se mezi jednotlivými hracími místy nejraději přesunují autobusy, čehož využila divize komerčních pneumatik koncernu Continental. Spojila vášeň pro sport s nadšením pro nové věci a vyvinula pro tuto jedinečnou příležitost pneumatiku se speciální fotbalovou bočnicí.
Tato pneumatika technicky vychází z HSL1 – pneumatiky pro řízené nápravy. Navíc má tato pneumatika pro autobusy v rozměru 295/80 R 22.5 bočnice zdobené sportovně laděnými fotbalovými motivy a výrazně oranžovými logy Continental. Hlavní přednosti autobusové pneumatiky 295/80 R 22.5 HSL1 jsou však skryty uvnitř. Speciálně navržená geometrie drážek je zárukou nízké hlučnosti a jejich široká stopa zaručuje mimořádně dobrou přilnavost k vozovce.
Důležitost pneumatik je velmi často podceňována. Ale právě pneumatiky jsou jediným kontaktním bodem mezi vozidlem a vozovkou. Vynikající vlastnosti pneumatik Continental zaručí, že nejlepší světoví fotbalisté budou cestovat v pohodlí a bezpečně dorazí na fotbalový stadion, na kterém se bude hrát jejich zápas. Provozovatele autobusové dopravy jistě potěší i další výhoda této pneumatiky Continental – velmi nízký valivý odpor pneumatiky HSL1, který se projeví v úspoře provozních nákladů.
“Od řidičů osmi týmových autobusů, které byly u příležitosti Poháru konfederace FIFA 2005 vybaveny našimi speciálně vyvinutými fotbalovými pneumatikami, jsme slyšeli velice pozitivní ohlasy,” vysvětlila Irmgard Matzke, která zodpovídá za marketingovou komunikaci nákladních pneumatik Continental. „Výsledkem je, že všech 32 týmových autobusů typu Setra S 415 GT-HD a Mercedes Travego 2, které přepravují hráče na světovém poháru FIFA v roce 2006, budou vybaveny pneumatikami Continental typu HSL1 nebo HSR1.”
“Jako skuteční fanoušci silniční dopravy i fotbalu jsme všichni ve společnosti Continental nadšeni naším zapojením v Mistrovství světa FIFA 2006 ,” komentoval tuto událost Ralf Hoffmann, brand manager značky Continental. “Continental je jedním z pouhých tří oficiálních německých partnerů této události a současně jediným zástupcem automobilového průmyslu. To nám dává skvělou příležitost prezentovat naši společnost celosvětovému publiku a zároveň ukázat naše nadšení pro sport.”
Continental nabízí komplexní informace o Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 na adrese www.contisoccerworld.com, včetně podrobných portrétů všech 32 týmů a jejich hvězd, exkluzivních rozhovorů a zpráv, plus dalších zpráv o činnosti korporace Continental v souvislosti s fotbalem.
Koncern Continental je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2005 dosáhla obratu 13,8 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 81.000 lidí.
Continental je oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006. Další informace najdete na adrese www.conti-online.com a www.ContiFanWorld.com.