V únoru značka Peugeot v CR pokračovala v růstu.
Nejúspěšnější model Peugeot 2008:
Registrovala 920 osobních a lehkých užitkových vozů
– tedy o 36,5% více než v únoru 2015. Celkový nárůst prodejů značky Peugeot v ČR za první dva měsíce letošního roku činí 24,3%, což výrazně překračuje růst českého automobilového trhu.
Modely Peugeot 2008 a Boxer jsou na první pozici ve svých segmentech
Únor 2016 byl dalším prodejně úspěšným měsícem značky Peugeot v ČR. Bylo registrováno 920 vozů (750 osobních a 170 lehkých užitkových) a podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což znamená 5. pozici v pořadí značek. Celkově Peugeot v ČR registroval za první dva měsíce letošního roku 1644 vozů, což je o 321 více než v loňském roce. Celkový nárůst činí 24,3%, přičemž automobilový trh v ČR za stejné období vzrostl o 14,1%.
Nejprodávanějším vozem Peugeot v ČR je letos model 2008
– kterého se od začátku roku prodalo 308 kusů. Ve svém segmentu malých SUV/CUV je s 23,2% na prvním místě. Oproti stejnému období loňskému roku si polepšil o 142 vozů.
Lehkým užitkovým vozům dominuje Peugeot Boxer
Ve svém segmentu je s počtem 281 vozů registrovaných v letošním roce a s podílem 27,2% na první pozici a zároveň je nejprodávanějším užitkovým vozem v ČR.
Prodeje následujících období podpoří produktové novinky, zejména nový Peugeot 2008 a Peugeot Traveller
– které byly 3.března představeny na autosalonu v Ženevě, a dále pak oblíbené a osvědčené výhody pro zákazníky jako jsou výkupní bonusy, financování Live! s bonusem 15 000 Kč a nově zaváděný věrnostní program, který odmění věrné zákazníky značky CCS kartou „Bonus+“ v hodnotě 5.000 Kč.
PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství Peugeotu 2008 DKR na Rallye Dakar.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií