– vylepšit obchodní strukturu a zaměřit ji na realizaci prodeje, posílit aktivitu složek podporujících propagaci značky v jednotlivých zemích a zjednodušit hierarchickou strukturu a způsoby fungování
Provedené organizační změny souvisejí s cílem obnovit dynamiku obchodu v Evropě a rozšířit působnost značky v mezinárodním měřítku.
Značku Peugeot nyní tvoří šest obchodních a šest podpůrných jednotek, podřízených přímo generálnímu řediteli. Šest obchodních jednotek je tvořeno jednak pěti nejdůležitějšími evropskými trhy a jednak ředitelstvím, pod nímž jsou seskupeny další země, kde Peugeot působí.
Mezi pět prvních jednotek patří:
- Peugeot Německo (Olivier Dardart)
- Peugeot Španělsko (Rafaël Prieto)
- Peugeot Francie (Christophe Bergerand)
- Peugeot Velká Británie (Pierre Louis Colin)
- Peugeot Itálie (Alain Martinez).
V čele ředitelství mezinárodního obchodu Peugeot je Bernd Schantz.
Šest podpůrných složek plní funkce komunikace, marketingu, kvality, řízení a programování, lidských zdrojů a automobilového sportu.
Ředitelství pro komunikaci a strategii značky (Christian Peugeot) se soustřeďuje na interní i externí komunikaci a na vymezení a řízení identity a hodnot značky.
Ředitelství marketingu a obchodní strategie Peugeot (Paul Sevin) zajišťuje funkce podpory prodeje pro celou značku, mezi něž patří marketing produktů a služeb, obchodní metody, vzdělávání zaměstnanců servisních sítí a reklama.
Ředitelství řízení kvality a spokojenosti zákazníků Peugeot (Jean Luc Martinet) odpovídá zejména za definování a podporu politiky řízení kvality, za řízení garanční politiky značky a řízení zákaznických středisek.
Ředitelství řízení a programování (Christian Carsalade), lidských zdrojů (Nathalie de Montgolfier) a ředitelství Peugeot Sport (Michel Barge) zůstávají beze změny.
Christian Delous, jenž v předešlé struktuře odpovídal za obchod v Evropě, odchází koncem února do důchodu.
Daniel Rollet, jenž stál v čele španělského Peugeotu, přebírá odpovědnost za jednu z velkých oblastí ředitelství mezinárodního obchodu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.