Jak už názvy Marco Polo a James Cook napovídají, jde o automobily, které jsou nejvhodnější pro dlouhodobější turistické cesty, ale vzhledem ke svým kompaktním rozměrům a výbornou ovladatelností se neztratí ani v městském provozu.
Mercedes Benz Vito Marco Polo má v sériové výbavě místo na spaní pro dvě osoby, sklápěcí stolek, dvouhořákový plynový vařič, kompresorový chladicí box na 30 litrů, výlevku, skříň a střešní nástavbu, která může být na přání vybavena dalšími dvěma lůžky. Elektrické spotřebiče lze připojit do zástrčky na 12 V a 230 V. Sedadlo řidiče a spolujezdce jsou otočná, další dvě sedadla s tříbodovými pásy v podobě lavice jsou v obytném prostoru. Na přání si může zákazník objednat ještě další lavici, čímž se počet přepravovaných osob rozšíří na šest. Do výbavy na přání patří mj. nezávislé vytápění se spínacími hodinami, samočinná převodovka či navigační systém. Svojí výškou 1980 mm se vejde do běžné garáže.
Model Vito Marco Polo pohánějí stejné zážehové a vznětové pohonné jednotky jako Vito F, tzn. benzínové 2.0 o třech různých výkonech (60 kW/82 k – 75 kW/102 k – 90 kW/122 k). Akční model Vito Marco Polo „fresh“ ve stříbrné matalíze zahrnuje v sériové výbavě klimatizaci, nezávislé topení, střešní postel a nosič pro čtyři jízdní kola.
Pro delší cestování je vhodnější větší Mercedes Benz Sprinter James Cook s kuchyňkou, čtyřmi lůžky a sprchou. V „přízemí“ se výklopná třímístná lavice přemění v dvoulůžko dlouhé 1,95 metru a široké 1,28 metru resp. 1,10 m u hlavy, resp. nohou. V dobře isolované střešní nástavbě se nachází další dvoumetrové lůžko široké půldruhého metru.
Kdo preferuje komfort „automatu“, pro něho je připravena samočinná šestistupňová převodovka s manuálním řazením „sprintshift“. V prvním případě odpovídá obsluze obvyklé samočinné převodovky, která řidiči značně ulehčuje řízení např. v městském provozu nebo v horském terénu.
Přístrojová deska upoutá jasným rozčleněním přístrojů s integrovanou řadicí pákou, což umožňuje volný průchod mezi předními sedadly. V sériové výbavě najdeme airbag řidiče, u spolujezdce je na přání. Všechny modely roku 2001 jsou u řidiče vybaveny asferickými zrcátky, snižující tzv. mrtvý úhel a zajišťující tak větší bezpečnost. Pro pohon předních kol si lze vybrat turbodiesel se systémem common-rail (2148 ccm s výkony 60 kW/82 k, 80 kW/109 k nebo 95 kW/129 k) či benzinový pětiválec 2.7 (115 kW/156 k) nebo čtyřválec 2.3 (105 kW/143 k).
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií