Obhájení titulu Superbrands doplnilo i ocenění v soutěži Marketér roku

  • Společnost Auto Palace Group obhájila titul Superbrands z loňského roku
  • Mezinárodní ocenění za budování značky získala jako jediná automobilová dealerská skupina
  • Auto Palace se tak zařadila k dalším firmám oceněným letos titulem Superbrands – Electro World, Uniqa nebo Hornbach
  • Skupina Auto Palace získala letos poprvé také ocenění v oborové soutěži Marketér roku

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice. Na opětovné získání zmíněného titulu navázala také nedávným oceněním Duhový delfín v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost.

Mezinárodní titul Superbrands se v ČR uděloval letos pošesté. Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícími kritérii při posuzování soutěžících byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.

Opětovný zisk ocenění Superbrands 2019 přichází v době, kdy automobilový průmysl v EU prochází poměrně významnými změnami a regulacemi. Přesto se skupině Auto Palace podařilo udržet vloni obrat v ČR na úrovni 6 miliard Kč. K tomuto výsledku přispěla dlouhodobá i vhodně orientovaná marketingová komunikace s veřejností, korporátními klienty a zaměstnanci Auto Palace.

„Už při zisku loňského ocenění Superbrands jsme s ním intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech – kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, jako jsou letáky nebo prodejní desky. Pro brandování menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty,“ vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj značky Auto Palace v České republice. Zařadila se tak do skupiny dalších firem oceněných tímto titulem, jako jsou Electro World, Uniqa nebo Hornbach. Marketingový manažer Auto Palace CZ/SK Stanislav Perkner převzal ocenění z rukou Romana Sovjáka, ředitele Superbrands pro Českou republiku.

Skupina Auto Palace získala letos poprvé ocenění v oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost. Cenu Duhový delfín za inovativní projekt “Virtuální showroom” převzal Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

OCENĚNÍ MARKETÉR ROKU

Ve stejném období navíc získala skupina Auto Palace další ocenění, a to v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost (ČMS) pod záštitou osobnosti světového marketingu prof. Philipa Kotlera. Cenu prezídia ČMS Duhový delfín získal za inovativní projekt Virtuálního showroomu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

„Jsme samozřejmě velmi rádi, že naše marketingové aktivity byly oceněny v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Je to o to cennější, že se jedná o náš první úspěch v tomto prestižním oborovém klání,“ uvedl Perkner.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda představuje zahajovací akční nabídku na své novinky: Jazz e:HEV & Crosstar!

Honda představuje zahajovací akční...

Nabídka platí od 1.6.2020 do 31.8.2020. Nový model Honda Jazz přináší zážitek z jízdy díky impozantnímu výkonu, který mu standardně dodává hybridní technologie e:HEV. Pro ještě větší...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Slavnostní otevření centra CASA SEAT bude přenášeno po internetu z Barcelony do celého světa

Slavnostní otevření centra CASA SEAT...

Ve čtvrtek 4. června umožní CASA SEAT veřejnosti poprvé nahlédnout do svých prostorů v rámci virtuálního otevření Digitální otevření bude dostupné od 12:00 h SEČ na kanálu SEAT na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - P2P carsharing již v 70 ze 76 okresů v ČR. HoppyGo má vozidla ve více než 240 českých městech

P2P carsharing již v 70 ze 76 okresů v...

Sdílená mobilita již není pouze doménou Prahy a dalších velkých měst. První český P2P carsharing HoppyGo nabízí automobily ve více než 240 českých obcích a městech a přibližně polovinu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi stráví letošní dovolenou v tuzemsku, začali si na ni půjčovat auta. Hitem jsou obytné vozy

Češi stráví letošní dovolenou v...

počet zápůjček před letní sezonou vzrostl o 37,3 % zvyšuje se zájem o zápůjčky větších (MPV) vozů a kabrioletů o 23 % vzrostl i počet dlouhodobých zápůjček (na 3 a více dní)...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Technologicky vyspělejší e-Soul s novým bezpečnostním systémem ROA a možností tažného zařízení

Technologicky vyspělejší e-Soul s...

Model e-Soul premiérově s bezpečnostním systémem upozorňujícím na přítomnost osob v druhé řadě sedadel (ROA) Třífázová palubní nabíječka zkracuje nabíjecí cyklus e-Soulu o 25 % První...