Nový Peugeot 308 přichází na evropský trh: První země zahajuje prodej a spouští reklamní kampaň

Stejnojmenný předchůdce nového Peugeotu 308 má za sebou úspěšný produktový život, stejně jako generace, které mu předcházely. Celkově se totiž ve světě prodalo více než 7 milionů vozů s označením 308. Právě odcházející generace nasbírala za 8 let na trhu 1 310 000 prodaných kusů. Kromě toho si připsala i další plusové body jako 42 mezinárodních ocenění včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2014. Vzhledem k těmto úspěchům muselo být uvedení nového Peugeotu 308 velmi ambiciózní. Svědčí o tom i mezinárodní reklamní kampaň, multikanálový komunikační plán a dny otevřených dveří.

Nový Peugeot 308 zřetelně demonstruje posun značky Peugeot k luxusnějším kategoriím produktů. V silné konkurenci vyniká svým výrazným vzhledem, který je v rámci segmentu i předchozích generací zcela unikátní.

Smyslný a elegantní design vozu nový Peugeot 308 se pevně opírá o DNA značky Peugeot. Ladnosti a rovnováhy bylo dosaženo zejména díky prodloužené přední kapotě, která vyvažuje a zjemňuje jeho proporce.

Nový Peugeot 308 nabízí vše potřebné k tomu, aby splnil velmi náročné požadavky zákazníků segmentu C. Při vývoji se vše zaměřilo na co nejlepší efektivitu pro dosažení snížení spotřeby a emisí CO₂. V nabídce jsou nové plug-in hybridní verze, kompletní soubor asistenčních systémů řízení, zcela nová technologická a estetická interpretace kabiny Peugeot i-Cockpit zasazená do příjemného a útulného prostředí. Všechny tyto přednosti jsou zdůrazněny v reklamní kampani k uvedení tohoto nového modelu na trh.

Ve 45vteřinovém reklamním spotu je zdůrazněn ikonický francouzský styl. Vedle modelu Peugeot 308 hrají hlavní roli emoce a příslib zážitků z jízdy. Ve Francii, jakožto první zemi, která nový Peugeot 308 uvádí na trh, měl reklamní spot televizní premiéru 10. října 2021.

Reklamní kampaň na nový Peugeot 308 přenáší diváka do říše snů. Vyzdvihuje pocity z jízdy ve voze Peugeot a jedinečný zážitek z řízení, který přináší Peugeot i-Cockpit. Zdůrazňuje také design vozu a nový symbol značky v masce chladiče – nové nadčasové logo ztělesňující francouzské know-how a životní styl.

Důležitým aspektem nového reklamního spotu je také hudební podklad, a to modernizovaná verze písně „Mon manège à moi“, kterou původně nazpívala světoznámá francouzská zpěvačka Edith Piaf. Francouzská hudba byla pro tento vůz zvolena cíleně, protože byl kompletně vytvořen ve Francii, od designu ve Vélizy až po výrobu v továrně v Mulhouse. Klip produkovala agentura OPEn a natočil ho režisér Jan Wentz.

Reklamu doprovází 360° kampaň zahrnující tisk, billboardy a kompletní digitální plán od videa po online plakáty. Kampaň bude k dispozici na všech nosičích (tisk, bannery, billboardy, sociální sítě, plakáty, veřejná doprava atd.).

Jako doplněk k tiskovým a digitálním komunikačním akcím se o víkendu 16. a 17. října uskuteční ve francouzských koncesích víkend otevřených dveří, kde budou zákazníci moci nový model otestovat.

Reklamní spot si lze prohlédnout také zde.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Olomouc se chystá na druhou soutěž šampionátu v ecorally

Olomouc se chystá na druhou soutěž...

Letošní Mistrovství ČR v ecoRally pokračuje druhou soutěží. Po úvodním podniku v Českém Krumlově přichází druhé kolo, a to se odehraje o nadcházejícím víkendu v podhůří Jeseníků....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro cestování první třídou

NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro...

Už za pár měsíců dorazí na evropské trhy jako postrach konkurence. Jako inovativní záležitost nastavující v segmentu C-SUV tak trochu nová měřítka. Nový Peugeot E-5008 se stane jediným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má českou cenu

Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má...

Už příští rok bude mít Peugeot nejširší nabídku elektromobilů ze všech evropských mainstreamových výrobců automobilů. Velký krok k této metě udělal tím, když nahradil svůj bestseller...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou inteligenci ChatGPT

Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou...

Peugeot je jedním z prvních výrobců automobilů, který poskytl svým zákazníkům umělou inteligenci ChatGPT . Tento chatbot je začleněný do systému i-Cockpit® a aktivuje se zde prostřednictvím...