Už deset let je Mercedes-Benz Sprinter měřítkem ve své třídě a v Evropě vlastně už dávno vznikla kategorie „Sprinter“. Na 1,3 milionů vyrobených Sprinterů jako vůdčího modelu mezi dodávkovým vozy s celkovou hmotností okolo 3,5 t mluví samo za sebe. Nová generace modelu Sprinter startuje na jaře příštího roku.
Emotivní design ideálně spojující tvary a funkčnost již předem vzbuzuje zájem o pokrokovou a prakticky orientovanou techniku.
Všestranný: Karoserie i varianty motorů pro všechny požadavky.
Tři varianty rozvoru náprav, čtyři celkové délky od 5 243 do 7 343 mm, tři výšky střechy a mnoho variant nástaveb zaručují, že nový Sprinter je ještě flexibilnější než jeho předchůdce. Jeho koncepce s celkovou hmotností 3,0 až 5,0 t, (tj. kategorie N1 a N2, podle provedení) umožňuje pokrýt, např. u automobilů se skříňovou karoserií s objemem ložného prostoru od 7 do 17 m3, skoro všechny myslitelné požadavky.
To samé platí pro vybavení motory: Rovněž moderní a výkonné čtyř a šestiválcové vznětové motory CDI v pěti výkonových variantách od 65 kW (88 k) do 135 kW (184 k) dokáží splnit jakékoli nároky. Všechny vznětové motory, splňují normy Euro 4/EU 4 a jsou vybaveny filtrem pevných částic. Mimořádné požadavky na jízdní výkony a komfort splňuje suverénní benzinový šestiválec V6 o výkonu 190 kW (258 k).
Mnoho inovací přináší u nového Sprinteru mimo jiné varianta s celkovou hmotností 4,6 t, kde jsou použity na zadní nápravě místo obvyklé dvojmontáže prostorově úspornější širší pneumatiky super single.
Příkladná bezpečnostní výbava současného Sprinteru je u nového modelu ještě lepší a dokonalejší: nejrůznější opatření realizovaná na karoserii přispěla k ještě větší odolnosti při nárazu. Kromě čelních airbagů u řidiče, spolujezdce a okenních airbagů, jsou nyní také nově dodávány ochranné boční Thorax-airbagy, sloužící k ochraně hrudníku řidiče či spolujezdce při bočním nárazu. Sériová výbava všech modelů obsahuje elektronický stabilizační program ESP® nové generace, nazývaný ADAPTIVE ESP®, který je další technickou lahůdkou. Jeho rozšířené funkce umožňují mimo jiné generovat těžiště vozidla ve vztahu k hmotnosti nákladu a citlivě reagovat na charakteristiku řízení činnosti stabilizačního programu.
Podvozek Sprinteru je ještě agilnější a současně při jízdě bezpečnější. K sériovému vybavení všech variant patří šestnáctipalcová kola s velmi účinnými kotoučovými brzdami na všech kolech, protiblokovací brzdový systém ABS, elektronický rozdělovač brzdné síly EBV a hydraulický brzdový asistent BAS.
Dalším příspěvkem k bezpečnosti jsou na přání dodávané bi-xenonové světlomety s přídavným statickým přisvícením do zatáčky, působícím při natočení volantu, které představují novou dimenzi ve světelné technice pro dodávková vozidla.
Komfortní: Rozsáhlá sériová výbava, inovační výbava na přání.
Ani u dodávkových vozidel nemusí přijít komfort zkrátka. Nový Sprinter to dokazuje mimo jiné sériově dodávaným elektrickým ovládáním spouštění bočních oken a centrálním zamykáním, včetně dálkového ovládání.
Za zdůraznění stojí také inovativní řešení ještě ergonomičtějšího interiéru, s nově uspořádaným a rozšířeným systémem odkládacích prostorů v kabině řidiče, kterým Sprinter rovněž pokládá laťku ve své třídě na ještě vyšší úroveň. Totéž platí i pro mnoho nových individuálně orientovaných variant prvků výbavy na přání, ze kterých vynikají např. bezklíčový systém „Keyless Entry and Slide“ s automatickým odemykáním a zamykáním všech dveří, včetně posuvných dveří prostoru pro náklad.
Nový Mercedes-Benz Sprinter bude uveden na trh koncem března 2006. Produkci bude zajišťovat výrobní závod Mercedes-Benz Düsseldorf, kde se budou vyrábět verze automobilů se skříňovou karoserií a mikrobusy, a závod Ludwigsfelde u Berlína kde je umístěna výroba valníků a podvozků včetně verzí s dvojitou kabinou.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií