Použitím moderních lehkých materiálů hořčíku a hliníku bylo u nových zadních sedadel dosaženo oproti jejich původnímu provedení 25procentní úspory na hmotnosti, a to při ještě lepších výsledcích nárazových zkoušek. Boční díly pevné struktury sedadla jsou nyní vyrobeny jako hořčíkový odlitek nahrazující obvyklou ocelovou konstrukci. V rámu opěradla nahradily kombinaci oceli a plastu profily z hliníkové slitiny vyrobené protlačováním.
Díky této stabilní konstrukci jsou nová sedadla určená pro třídu V i nadále vybavená integrovanými tříbodovými bezpečnostními pásy, které zajišťují v každé poloze sedící osoby její optimální ochranu při havárii. Bezpečnost dále zvyšují nově vyvinuté opěrky hlavy, jejichž výškové nastavení přesahuje rámec aktuálních předpisů. K sériovému vybavení těchto sedadel patří boční loketní opěrky a síť pro odkládání menších předmětů na přední části sedáku. Přitom hmotnost každého ze sedadel je pouhých 28 kg.
Nová zadní sedadla Mercedesu třídy V dostala také jinou mechaniku ovládání opěradla, takže cestující má k dispozici větší komfort. Zatímco dřívější provedení sedadel dovolovalo pouze dvě polohy sklonu opěradla (v úhlu 24 a 37 stupňů), nové sedačky umožňují nastavovat sklon opěradla jemněji v rozmezí úhlů 20 až 40 stupňů.
V zadní části kabiny má Mercedes-Benz třídy V sériově čtyři samostatná sedadla, která je možno situovat buďto po směru jízdy nebo do polohy proti sobě. Pro jejich bezpečné uchycení jsou nyní sedadla opatřena lehce ovladatelným systémem, jehož součástí jsou čtyři stabilní čepy, které ukotvují v podlaze každé sedadlo. Pokud není sedadlo bezpečně zajištěno v podlaze, nelze seřizovat opěradlo.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.