Mercedes-Benz: To nejlepší, nebo nic

Nový slogan značky podtrhuje velké ambice – 16 nových modelů uvede Mercedes-Benz do konce roku 2011.

Mezinárodní kampaň s obsahem – dokonalost, fascinace a zodpovědnost jako ústřední hodnoty značky byla zahájena 11. června 2010

Značka Mercedes-Benz si v letošním roce vede velmi úspěšně. Od ledna bylo celosvětově prodáno o 16 % více vozidel Mercedes-Benz, než v předchozím období.

Navíc předpokládá, že právě probíhající modelovou ofenzivou, byly položeny stabilní základy pro další odbytový růst. V letech 2010 a 2011 bude uvedeno na trh 16 nových nebo modernizovaných modelů, včetně dvou typů budoucí čtyřčlenné rodiny kompaktních automobilů. Seznam novinek zahrnuje i tři sériově vyráběná vozidla s alternativním pohonem a nulovými lokálními emisemi.

Jedná se o vozy

smart fortwo electric drive, třídu B F-Cell a třídu A E-Cell. Na podzim 2010 představí Mercedes-Benz také zcela nové motory V6 a V8, které spotřebují až o 24 procent méně paliva než jejich předchůdci a stanovují tak opět nová měřítka pro hodnocení hospodárnosti moderních spalovacích pohonných jednotek. Tyto motory s označením BlueDIRECT doplní již nabízené čtyřválcové motory s mimořádně nízkou spotřebou paliva. Na podzim začne Mercedes-Benz rovněž zavádět, jako součást standardní výbavy všech modelů, funkci ECO Start-Stop.

Uvedené produktové a technické inovace budou s okamžitou platností podpořeny široce pojatou komunikační ofenzivou, v jejímž středu stojí nový slogan značky „To nejlepší, nebo nic“ – někdejší vůdčí myšlenka zakladatele Gottlieba Daimlera.

Tento slogan byl interně zaveden již koncem roku 2009 jako základní princip pro všechny zaměstnance, u nichž se setkal s velmi pozitivní odezvou. Nyní má také navenek podtrhnout velké ambice značky Mercedes-Benz, zaměřené na potvrzení našeho vedoucího postavení. „Vynalezli jsme automobil a rovněž mnohá dnes samozřejmá technická řešení pocházejí z našeho vývoje – od vyztužené bezpečnostní struktury karoserie, chránící cestující, přes ABS, airbagy nebo ESP®, až k jedinečným technickým lahůdkám, jakou je např. systém ‚PRE-SAFE®’. Naši zákazníci od nás očekávají vedoucí postavení v oblasti inovativní techniky už jen na základě této tradice,“ vysvětluje Dr. Joachim Schmidt, výkonný viceprezident divize Mercedes-Benz Cars pro prodej a marketing. „Pro nás to znamená jediné: chtít ve všech oblastech jen to nejlepší, lhostejno, zda se jedná o výzkum a vývoj, výrobu, prodej, servis, zásobování náhradními díly nebo nákup.“

Nový slogan také odráží ústřední hodnoty značky v podobě dokonalosti, fascinace a zodpovědnosti, a zároveň je i živoucí součástí podnikové kultury. Motto „To nejlepší, nebo nic“ formuloval už Gottlieb Daimler, který podle něj vždy žil a pracoval. A snaha o vůdčí postavení utváří myšlení a konání každého zaměstnance Mercedesu dodnes. Nepřekvapí tedy, že zaměstnanci přijali tuto staronovou zásadu motivující k nejvyšším výkonům s velkým nadšením.

Mercedes-Benz proto ve své mezinárodní kampani

– zaměřené na podporu značky, důsledně sází na své zaměstnance, kteří na sebe berou roli velvyslanců nové filozofie a produktové strategie. Lhostejno, zda se jedná o inženýry, kteří mají na starosti konstrukci, zaměřenou na bezpečnost, šéfdesignéra nebo specialisty na elektroniku. Všichni zaměstnanci z nejrůznějších oblastí svorně podporují aktivity, které odrážejí ambice značky potvrdit své vedoucí postavení v současnosti i budoucnosti. Kampaň orientovaná na podporu značky probíhá v tisku, televizi a na internetu.

Touha po vedoucím postavení je zřetelná také z vizuální prezentace naší značky, v jejímž rámci došlo ke sblížení mezi logem na vozidle a komunikací. V komunikačních aktivitách dochází ke společnému používání názvu a loga značky a k jejich doplnění sloganem značky „To nejlepší, nebo nic“.

Hvězda – jedna z nejcennějších a nejznámějších obchodních značek na světě – má nyní trojrozměrné grafické zpracování a leskne se ušlechtilým chromem.

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v České republice

Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v...

Autem roku 2024 v České republice je nová třída E. Rozhodla o tom odborná porota složená z 20 předních českých motoristických novinářů, kteří vítězný automobil vybírali ve dvoukolové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu akceleruje tři základní elementy

Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu...

Před více než stoletím symbolizovaly tři cípy hvězdy Mercedesu vizi mobility na zemi, moři a ve vzduchu, kterou měl Gottlieb Daimler. V nové kampani značky Mercedes‑Benz ztělesňují také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Mercedes-AMG dál kráčí vstříc budoucnosti automobilismu. Že je někde jinde, než konkurence, dokládá manažerským sedanem EQE, které je po luxusní vlajkové lodi EQS druhým modelem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz připravuje vlastní síť pro vysokovýkonné nabíjení

Mercedes-Benz připravuje vlastní síť...

Mercedes se pouští do energetiky a má dalekosáhlé cíle. Plánuje spuštění globální sítě pro vysokovýkonné nabíjení v Severní Americe, Evropě, Číně a na dalších významných trzích....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejvýkonnější Třída S všech dob, tentokrát i s technologií z Formule 1

Nejvýkonnější Třída S všech dob,...

Jak se z klasicky luxusní třídy S stane překofeinovaný rarach, na to se zeptejte v Affalterbachu. Fachmani značky AMG už 50 let dokazují, jak lze proměnit luxusní sedan ve velmi sportovní vůz....