V tomto případě se totiž nejedná jen o inovaci stejnojmenného předchůdce, který začal být vyráběn před sedmi lety: nové „esko“ má viditelně modernější design a 30 převratných technických novinek v konstrukci.
Nový Mercedes-Benz „S“ je o 75 mm kratší než jeho předchůdce, avšak nabízí o poznání více komfortu. Od počátku výroby budou k dispozici tři zážehové motory (dva šesti- a jeden osmiválec), s výkonem od 165 do 225 kW. Koncem roku 1999 motorovou řadu doplní dvanáctiválec a disesel s přímým vstřikováním.
Vůz má znatelně nižší spotřebu, která je mimo jiné umožněna o 300 kg nižší hmotností automobilu a velmi dobrými aerodynamickými vlastnostmi. Aktivní bezpečnost zvyšuje elektronická stabilizační soustava (ESP) a brzdová soustava (BAS).
Z novinek v konstrukci uvádíme:
- tempomat DISTRONIC, udržující nejmenší bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla
- elektronická palubní soustava COMMAND, usnadňující ovládání rádia, telefonu, GPS a TV
- sdružený přístroj s centrálním displejem, informující o stavu a funkcích vozu
- soustava KEYLESS-GO pro odemykání dveří a aktivaci motoru bez klasických klíčků
- aktivně větraná anatomická sedadla
- okenní a boční airbagy
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií