V oblasti technologie dokumentuje Mercedes-Benz svoje postavení mezi automobilkami novým vrcholným modelem CL. Toto kupé je vybaveno technickými systémy, které nenabízí žádný jiný vůz na světě. Především jde o aktivní podvozek ABC představující další mezník automobilového vývoje. Podle signálů z čidel a pomocí hydraulických válců na podvozku kompenzuje systém ABC téměř dokonale obvyklé pohyby karoserie při rozjezdu, při jízdě do zatáček a při brždění. To vše se odehrává během zlomku sekundy, takže útlum karoserie je prakticky okamžitý. Jízda se tak stává mimořádným požitkem. K dalším novinkám na palubě stylisticky působivého kupé patří dvanáctiválcový benzinový motor s výkonem 270 kW a pozoruhodným točivým momentem 530 Nm. Díky zdvojenému zapalování s fázovým zážehem, využití lehkých materiálů při konstrukci a samočinnému vyřazování válců z provozu, je spotřeba nového vidlicového motoru V 12 v modelu CL 600 zhruba o 20% nižší než vykazuje stávající kupé Mercedesu. Na této značné úspoře paliva má svůj podíl také nová koncepce karoserie využívající ve zvýšené míře lehké materiály. Konkrétně jde o kombinaci hliníku, hořčíku, plastů a oceli. Nový CL tak váží v průměru o 340 kg méně nežli jeho předchůdce.
Kromě inovované techniky splňuje nárok na zvláštní exkluzivitu také výbava tohoto dvoudveřového vozu. Sériové použití kůže v interiéru se netýká pouze sedadel, ale kromě jiného také přístrojové desky, výplní dveří a loketní opěrky na středové konzole. Ušlechtilé dřevěné ozdoby z ořechu nebo kaštanu a měkká alcantara ( u CL 600) dále podporují atmosféru luxusu nového vrcholného modelu Mercedesu.
Zavedením sportovního CLK 55 AMG se program druhé modelové řady vozů kupé Mercedesu rozšířil směrem nahoru. Vpředu uložený vidlicový osmiválecV 8 s výkonem 255 kW byl modifikován firmou Mercedes AMG GmbH. Ten urychluje kupé z klidu na 100km/h během pouhých 5,4 s. Čelní a zadní svislé prodloužení karoserie včetně rozšířených dveřních prahů jsou provedeny v náročném designu AMG a zdůrazňují sportovně – dynamický charakter výkonného modelu Mercedesu, jehož karoserie je oproti verzi CLK 430 snížená o 35 mm. AMG kola z lehké slitiny v 17 palcovém provedení a široké pneumatiky rozměru 225/45 ZR 17 (přední náprava) resp. 245/40 ZR 17 (zadní náprava) přispívají také k příkladné dynamice jízdy. Do sériové výbavy této vrcholné verze modelové řady CLK patří mimo jiné dvoubarevná kůže v interiéru, vyhřívaná sedadla , opěradla předních sedadel s proměnným profilem, stereopřijímač a metalický lak.
Po úspěšném startu v USA se objevuje model třídy M poháněný osmiválcovým benzinovým motorem v březnu 1999 také v Evropě. Nový ML 430 má výkon 200 kW a dosahujenejvyšší rychlosti 210 km/h. Vidlicový osmiválec V 8s tříventilovým rozvodem, zdvojeným fázovým zapalováním a sdalšími technickými inovacemi, který Mercedes-Benz použil také u třídy E, třídy S a v kupé CLK, splňuje přísné emisní požadavky německé normy „D 4 „. Spotřeba paliva vozu ML 430 je 13,9 l / 100 km.
Elektronický systém pohonu všech kol 4 – ETS, který je součástí všech modelů třídy M, kombinuje Mercedes-Benz v ML 430 sériově se stabilizačním systémem ESP. Nová je také nabídka stylistických prvků pro všechny modely třídy M, která se skládá mimo jiné z jinak tvarovaných předních a zadních nárazníků. V barvě vozu lakovaných dílů jako jsou například rozšíření blatníků a z ochranných lišt boků karoserie. Takto upravený vůz typu off- road získává ještě dynamičtější vzhled. Do nabídkové listiny patří také široké pneumatiky a leštěná kola z lehké slitiny.
V Ženevě se poprvé prezentuje veřejnosti také třída V v modifikované podobě. Nové jsou dva moderní naftové motory s přímým vstřikem používající progresivní techniku common rail, která se spokojí pouze s osmi litry paliva na 100 km. Agregáty CDI dávají výkon 75 kW ( V 200 CDI) a 90 kW ( V 220 CDI). Inženýři Mercedesu dále technicky zdokonalili 2,3 litrový benzinový motor pro třídu V. Natáčením vačkového hřídele spolu s regulací detonačního spalovaní a sekvenčním vstřikem benzinu se zlepšil průběh točivého momentu v nízkých otáčkách.
Program individualizace modelů se v Ženevě rozrůstá o další zajímavé nápady. Na příkladu novéhoCL 600 ukazuje Mercedes-Benz formou studie poprvé doplňky interiéru vytvořené z přírodního kamene. Ten zdobí střední konzolu, výplně dveří, stropní ovládací jednotku a objevuje se také u výdechu vzduchu, popelníku a na dalších místech. Tyto proužky žuly jsou míněny jako alternativa ke dřevěným ozdobám rozšiřujících možnosti individuálního ztvárnění interiéru kupé CL.
Na 2000 m2 velkém stánku ukazuje Mercedes-Benz poprvé limuzínu třídy S, která účinně chrání cestující před násilím zvnějšku. Ta patří k obsáhlému programu speciálních modelů různých kategorií ochrany, který má nyní u Mercedesu přídavné označení „Guard“. Přímo v továrně stuttgartské automobilky jsou nové vozy tříd E, G a S upravovány konstrukčními zásahy s použitím vhodnějších materiálů tak, aby zajistily řádnou ochranu cestujících před přepadením nebo atentátem.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií