Direct pojišťovna funguje z domovů. Home office má celá firma

S cílem ochránit zdraví klientů a lidí ve firmě se téměř celá Direct pojišťovna přesunula na home office. Podařilo se přesunout i týmy z call centra, u kterých je koordinace nejsložitější.

Brněnské i pražské kanceláře Direct pojišťovny vypadají od minulého týdne jako město duchů. Téměř všichni z firmy, kromě těch, kteří udržují nutný chod kanceláří, se totiž přesunuli na home office. „Situaci týkající se koronaviru jsme od začátku sledovali a dělali jsme postupně taková opatření, abychom co nejvíc chránili klienty a také každého v týmu. Minulý týden jsme se rozhodli vyhlásit celofiremní home office, na který jsme se předtím připravovali,“ popisuje mluvčí Directu Nela Maťašeje s tím, že první kroky firma začala řešit už na konci ledna.

Velkým úspěchem je to, že se podařilo na home office přesunout tým call centra a také tým likvidace a specialistů, kteří po telefonu řeší nehody na vozidlech. „S celým týmem neustále komunikujeme online. Zatím vše funguje perfektně a dá se říct, že současná situace celý tým ještě víc stmelila. Časem to ale samozřejmě bude těžší a bude potřeba s lidmi víc komunikovat a zapojovat je nejen pracovně, ale také sociálně – třeba do různých soutěží a společných akcí na dálku,“ říká Karel Luka, který podporuje tým likvidace.

Aby klienti nepoznali změnu

I přes změny je důležité, aby Direct dokázal klientům nabízet stále stejně kvalitní služby. „Na klienty to nemá žádný vliv. Snažíme se přizpůsobovat situaci, což klienti vítají. Došla nám například pochvala od klienta, který chtěl škodu na novém autě opravovat v servisu, který je ale kvůli současné situaci zavřený. Proto jsme mu nabídli, že mu vyplatíme peníze za škodu a auto si opraví později, až to bude možné. Moc děkoval za férový přístup,“ dodává Luka.

Podobně reagují i klienti, kteří se dovolají na call centrum. „Jeden klient se ptal, jestli fungujeme. Pak byl překvapený, že pracujeme z domu a v takové skvělé kvalitě. Klienti nás chválí, že i v téhle době se k nám dá perfektně dovolat,“ říká Eva Urbánková, podporovatelka  call centra.

Možnost všechno vyřídit online oceňují v posledních týdnech zejména realitní makléři a realitní společnosti, kterým zákon nově ukládá, aby měli pojištění odpovědnosti. „Díky tomu, že jsme bezpapírová pojišťovna, nepotřebujeme se s nikým potkávat osobně, vše jde vyřešit z počítače nebo mobilu, smlouva pak vznikne zaplacením. Takto fungujeme od začátku, spousta klientů ale tyto výhody oceňuje až nyní,“ doplnila Maťašeje.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...