Mercedes-Benz Česká republika spouští další vlnu kampaně, která mění vnímání značky Mercedes-Benz.
„Většina lidí vidí za značkou špičkovou techniku a prémiové vozy. Touto kampaní ale chceme dokázat, že uvnitř vozů Mercedes-Benz se skrývá mnohem více.“, říká k tomu Radovan Chrz, marketingový manažer značky. „Mercedes je aktivní v mnoha oblastech a jednou z nich je kultura. Sponzorujeme ČNSO a proto bylo přirozené spojit toto špičkové hudební těleso a naše aktivity v kulturní oblasti se zvukovým výkonem našich vozů“, dodává.
Agentura Mark BBDO
– na základě tohoto spojení přišla s nápadem uspořádat koncert ČNSO ve vozech Mercedes-Benz.
13. srpna brzy ráno se zaplnilo Hradčanské náměstí v Praze hudebníky s jejich nástroji, vozy Mercedes-Benz a tóny skladby Wolfganga Amadea Mozarta. Orchestr řídil přímo z vozu SLS AMG světoznámý český dirigent, držitel Řádu britského impéria, pan Libor Pešek.
Jak to celé dopadlo, můžete zjistit na www.mytyfakta.cz.
Spot je součástí nové sekce platformy Mýty fakta – Podívejte se znovu, která uživatele seznamuje s aktivitami značky Mercedes-Benz v oblasti kultury, ekologie a bezpečnosti. Spot se dále objeví na facebooku a youtube kanále značky.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií