Za tuto Fabii s objemem motoru 1,4 l a s 94.000 najetými km získal 16.000 zlotých, v přepočtu necelých 120.000 Kč a navíc šek v hodnotě 1.000 zlotých. Podle ředitele polské dceřiné společnosti AAA AUTO Jacka Kornosze je největší zájem mezi vykupovanými vozy právě o tyto modely, které zákazníci preferují.
Skupina AAA AUTO všechny nabízené vozy vlastní. Automobily proto procházejí výkupním procesem, při němž je kontrolováno celkem 107 technických parametrů. Současně je v několika databázích prověřována jeho historie a legální původ. „Zájem zákazníků o prodej vozů naší společnosti je obrovský,“ prohlásil ředitel výkupu AAA AUTO Petr Vaněček. Jak dodal, „s ohledem na zmíněné přísné kontroly je však odmítáno až sedm z deseti nabídnutých automobilů, aby se do nabídky našim zákazníkům dostala jen ta nejkvalitnější a důkladně prověřená vozidla.“
Skupina AAA AUTO očekává, že do konce roku 2007 bude rovněž prodán jubilejní 400 000. vůz v historii podnikání skupiny. Celkový počet zákazníků, kteří v některé z 5 zemí působnosti AAA AUTO prodali či si koupili automobil, tak překročí rekordních 800 000.