Model s výraznou image je dílem designérského střediska Peugeot stejně tak jako jeho nejvýraznější prvek – skládací střecha byla navržena a je i vyráběna výhradně značkou Peugeot.
Její mechanismus složení je uživatelsky velmi příjemný a jednoduchý, stačí přidržet spínač ovládání a proměna vozu z jedné konfigurace na druhou je dokončena během 25 sekund. Tento proces lze rovněž provádět za jízdy při rychlosti do 10 km/hod. Po vzoru většího modelu Peugeot 307 CC je proces stažení a natažení střechy zcela automatizovaný bez potřeby dalších mechanických úkonů.
Peugeot 207 CC je 404 cm dlouhý, 175 cm široký a 140 cm vysoký. Rozvor modelu je 254 cm. Zavazadlový prostor v konfiguraci kupé nabízí 449 l, ve verzi kabriolet pak 187 l.
Vůz je na český trh uváděn ve dvou úrovních výbavy Sport a Sport Pack. Sériová výbava vozu zahrnuje např. 5 airbagů včetně kolenního, centrální zamykání, elektrické ovládání oken, manuální klimatizaci a rádio RD4 s CD a MP3 přehrávačem. Úroveň výbavy Sport Pack nabízí v základní výbavě navíc např. systém kontroly stability ESP, hliníková kola 17“, automatickou klimatizaci a sportovní pack.
Mezi prvky bezpečnostní výbavy patří kromě 5 airbagů v základní výbavě vozu rovněž pyrotechnicky výsuvné bezpečnostní oblouky za zadními sedadly vozu, které chrání posádku v případě převrácení vozu. Kromě standardních bezpečnostních elektronických systémů (ABS + elektronický rozdělovač brzdných sil REF + podpora brzdění v kritických situacích EVA + samočinná aktivace výstražných světlometů; ESP + systém protiprokluzu kol ASR) nabízí nový Peugeot 207 CC i funkci dynamické kontroly stability DCS, která neustále porovnává informace o úhlu natočení volantu a odstředivé rychlosti vozidla a detekuje počínající přetáčivé nebo nedotáčivé tendence. Účinnost systému ESP byla navíc posílena funkcemi LDE (Low Dynamic ESP) přizpůsobující intenzitu brzdění v zatáčce rychlosti vozu a korigující tak případné „vynesení“ z dráhy. Funkce UCL (Understeer Control Logic) při nedotáčivosti vozu přibrzďuje dle potřeby více kol najednou.
V otevřené i uzavřené verzi nabízí Peugeot 207CC jistý projev z pohledu tuhosti podvozku i karoserie. Přední náprava typu Mc Pherson, zadní s deformovatelnou příčkou a elektrický posilovač řízení tvoří účinný celek s ohledem na komfort a jízdní vlastnosti.
Se dvěma benzinovými motory vyvinutými v rámci spolupráce skupin PSA Peugeot Citroën a BMW a jedním dieselovým motorem s filtrem pevných částic FAP má Peugeot 207 CC k dispozici velmi kompletní řadu pohonných jednotek:
- benzinový 1.6 16V, 88 kW (120 k), 160 Nm při 4 250 1/min
- benzinový 1.6 THP 16V 110 kW (150 k), 240 Nm při 1 400 1/min
- dieselový 1.6 HDI 16V FAP 80 kW (110 k) 240 Nm při 1 750 1/min (260 Nm s funkcí overboost)
Interiér modelu nabízí látkové čalounění ve světlé a tmavé barvě, kožené a luxusní celokožené čalounění Integral na přání, jež kromě sedadel v kůži nabízí rovněž palubní desku a kryt sdruženého přístroje v kůži. Celokožené čalounění Integral je nabízeno ve čtyřech barevných odstínech (bílá, hnědá, červená a černá).
Škála barev karoserie zahrnuje 8 metalických barev a 2 nemetalické barvy.
Cena základní verze modelu s motorem 1.6 16V 120 k začíná na 569 900 Kč.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií