


Model s výraznou image je dílem designérského střediska Peugeot stejně tak jako jeho nejvýraznější prvek – skládací střecha byla navržena a je i vyráběna výhradně značkou Peugeot.



Její mechanismus složení je uživatelsky velmi příjemný a jednoduchý, stačí přidržet spínač ovládání a proměna vozu z jedné konfigurace na druhou je dokončena během 25 sekund. Tento proces lze rovněž provádět za jízdy při rychlosti do 10 km/hod. Po vzoru většího modelu Peugeot 307 CC je proces stažení a natažení střechy zcela automatizovaný bez potřeby dalších mechanických úkonů.
Peugeot 207 CC je 404 cm dlouhý, 175 cm široký a 140 cm vysoký. Rozvor modelu je 254 cm. Zavazadlový prostor v konfiguraci kupé nabízí 449 l, ve verzi kabriolet pak 187 l.



Vůz je na český trh uváděn ve dvou úrovních výbavy Sport a Sport Pack. Sériová výbava vozu zahrnuje např. 5 airbagů včetně kolenního, centrální zamykání, elektrické ovládání oken, manuální klimatizaci a rádio RD4 s CD a MP3 přehrávačem. Úroveň výbavy Sport Pack nabízí v základní výbavě navíc např. systém kontroly stability ESP, hliníková kola 17“, automatickou klimatizaci a sportovní pack.
Mezi prvky bezpečnostní výbavy patří kromě 5 airbagů v základní výbavě vozu rovněž pyrotechnicky výsuvné bezpečnostní oblouky za zadními sedadly vozu, které chrání posádku v případě převrácení vozu. Kromě standardních bezpečnostních elektronických systémů (ABS + elektronický rozdělovač brzdných sil REF + podpora brzdění v kritických situacích EVA + samočinná aktivace výstražných světlometů; ESP + systém protiprokluzu kol ASR) nabízí nový Peugeot 207 CC i funkci dynamické kontroly stability DCS, která neustále porovnává informace o úhlu natočení volantu a odstředivé rychlosti vozidla a detekuje počínající přetáčivé nebo nedotáčivé tendence. Účinnost systému ESP byla navíc posílena funkcemi LDE (Low Dynamic ESP) přizpůsobující intenzitu brzdění v zatáčce rychlosti vozu a korigující tak případné „vynesení“ z dráhy. Funkce UCL (Understeer Control Logic) při nedotáčivosti vozu přibrzďuje dle potřeby více kol najednou.
V otevřené i uzavřené verzi nabízí Peugeot 207CC jistý projev z pohledu tuhosti podvozku i karoserie. Přední náprava typu Mc Pherson, zadní s deformovatelnou příčkou a elektrický posilovač řízení tvoří účinný celek s ohledem na komfort a jízdní vlastnosti.
Se dvěma benzinovými motory vyvinutými v rámci spolupráce skupin PSA Peugeot Citroën a BMW a jedním dieselovým motorem s filtrem pevných částic FAP má Peugeot 207 CC k dispozici velmi kompletní řadu pohonných jednotek:
- benzinový 1.6 16V, 88 kW (120 k), 160 Nm při 4 250 1/min
- benzinový 1.6 THP 16V 110 kW (150 k), 240 Nm při 1 400 1/min
- dieselový 1.6 HDI 16V FAP 80 kW (110 k) 240 Nm při 1 750 1/min (260 Nm s funkcí overboost)
Interiér modelu nabízí látkové čalounění ve světlé a tmavé barvě, kožené a luxusní celokožené čalounění Integral na přání, jež kromě sedadel v kůži nabízí rovněž palubní desku a kryt sdruženého přístroje v kůži. Celokožené čalounění Integral je nabízeno ve čtyřech barevných odstínech (bílá, hnědá, červená a černá).
Škála barev karoserie zahrnuje 8 metalických barev a 2 nemetalické barvy.
Cena základní verze modelu s motorem 1.6 16V 120 k začíná na 569 900 Kč.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.