Pole se tak rozrostlo o další formule v dvoulitrové divizi 4.
Peter Milavec opět předvedl, že jeho nový motor Cosworth F1 funguje na výbornou a se svou Lolou F3000 dokázal vyrobit nový rekord poznaňské trati. Ten má nyní hodnotu 1:25,627s a průměrná rychlost činí 171,1 km/h. Překonal tak i polského šampióna Maxe Stanca, který doposud držel rekord trati s vozem Sallen S7-R GT, ovšem o 7 s. horší. Poznaňský víkend byl pro Milavce velmi úspěšný, protože dokázal dvakrát zvítězit v celkové klasifikaci.
S jeho největším soupeřem se na trati mnoho nepotkali, protože Arnold Wagner tentokráte nejel se svým Reynardem F3000, ale s Osellou BMW a sbíral tak body v první divizi určené prototypům. Dalším, kdo mohl ještě výrazněji promluvit v obou jízdách do celkové klasifikace byl Němec Buttner na Reynardu F3000, ale ten spíše bojoval mezi slabšími a méně výkonnými formulemi Renault, se svým výkonem tak nemohl být moc spokojený.
V divizi 4 už opět sváděli boj o nejvyšší mety Němci Baierle a Schramm, který patří mezi nováčky AvD Interserie, ale zároveň se zařadil mezi horké favority na vítězství v divizi 4.
Z polských matadorů se do souboje s formulemi Renault zapojil především Michal Gill s Reynardem VW a Maurycy Kochanski s totožným vozem. Tito dva sváděli souboj s naším Glogarem na stroji Eufra F3 Opel, který má po ušlých bodech z Mostu co dohánět. Dojel však jen v prvním závodě, v druhé jízdě cíl neviděl, kvůli závadě na elektronice vozu. Podobně dopadl v druhém závodě i Buttner s formulí Reynard F3000 Ford, když musel svůj stroj odstavit kvůli přehřátí motoru, počasí mu tentokráte nepřálo. Vítězný Milavec ještě po závodě konstatoval, že poznaňská trať byla v obou jízdách dosti špinavá po závodech polských cestovních aut.
Výsledky AvD Interserie Poznaň:
1. jízda
- 1. Peter Milavec A – Lola F3000 Cosworth F1
- 2. Arnold Wagner D – Osella BMW 3,0
- 3. Henry Buttner D – Reynard F3000 Ford
- 4. Marek Schramm D – formel Renault 2,0
- 5. Marcel Baierle D – formel Renault 2,0
- 6. Michal Gill PL – Reynard F3 VW 2,0
- 7. Lubomír Glogar CZ – Eufra F3 Opel
- 8. Helmut Rokitta D – formel Tatuus Renault 2,0
2. jízda
- 1. Peter Milavec A – Lola F3000 Cosworth F1
- 2. Arnold Wagner D – Osella BMW 3,0
- 3. Marek Schramm D – formel Renault 2,0
- 4. Marcel Baierle D – formel Renault 2,0
- 5. Michal Gill PL – Reynard F3 VW 2,0
- 6. Maurycy Kochanski PL – Reynard F3 VW 2,0
- 7. Helmut Rokitta D – formel Tatuus Renault 2,0
- 8. Manfred Kuhn D – Reynard F2000 BMW
Autor: Vláďa Rožánek