Ani duben nezastavil padající křivku prodeje automobilů v ČR, značka Peugeot ovšem navzdory tomuto vývoji opět zaznamenala nárůst, a to o 3,2 %. Klesajícímu trendu Peugeot v ČR vzdoruje už sedm měsíců v řadě. Celkový nárůst prodejů značky za první čtyři měsíce roku 2019 činí 12,8 %.
S poklesem automobilového trhu se potýká většina značek působících na českém trhu. Peugeot naopak nepřetržitě roste už od loňského října. Oproti svému rekordnímu výsledku z roku 2018 má aktuálně náskok o 560 vozů.
V rámci osobních vozů Peugeot registroval od začátku roku 3 982 vozidel, což je o 423 kusů (+ 11,9 %) více než za stejné období loňského roku. Značka si polepšila o jedno místo v žebříčku automobilek a aktuálně obsazuje 5. pozici. V kategorii lehkých užitkových vozů Peugeot registroval 951 vozidel. Nárůst o 137 kusů (+ 16,8 %) ovšem nestačil na udržení první pozice v pořadí automobilek, kterou obsazoval v uplynulých měsících, a sestoupil na druhé místo. Celkový výsledek za první čtyři měsíce představuje 4 933 registrovaných vozů. Tržní podíl značky Peugeot narostl o více než jeden procentní bod 5,53 %, což znamená 5. pozici.
Duben 2019 byl pro značku dalším úspěšným měsícem. Podruhé v letošním roce vystoupala na čtvrtou příčku žebříčku automobilových značek, což se jí za celý loňský rok podařilo pouze jednou. Dubnové registrace značky Peugeot v ČR dosáhly 1 333 osobních a lehkých užitkových vozů, tedy o 41 kusů (+ 3,2 %) více než loni. Podíl na trhu činil 5,43 %.
Dynamické prodejní tempo mají dále posílit významné obchodní aktivity, které Peugeot chystá pro následující dva měsíce. Od 10. května do 23. června proběhne v 31 českých a moravských městech marketingová akce Peugeot Emotion day a 12. června značka uvede na český trh nový model Peugeot 508 SW.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií