Cena modelu Peugeot 207 začíná v době uvedení na český trh na částce 317 900 Kč pro verzi 1.4 16V. Na podzim letošního roku bude do nabídky zařazena verze s motorem 1.4 8V, začínající na ceně 299 900 Kč.
Nový Peugeot 207 převezme „štafetu“ úspěšného nástupce populárního modelu Peugeot 206, který byl na trh uveden v roce 1998. Po celém světě se ho prodalo do konce roku 2005 celkem přes 5 407 000 vozů a byl tak pokořen prodejní rekord modelu Peugeot 205, jehož se za 15 let existence prodalo na 5 278 000 kusů. V roce 2005 se stal model 206, již šestým rokem v řadě, nejprodávanějším modelem v segmentu malých vozů v Evropě. V České republice si Peugeot 206 držel pozici nejprodávanějšího importovaného vozu v letech 2000 až 2004.
Prodejní éra modelu Peugeot 206 však s příchodem nového modelu 207 zdaleka nekončí, po jeho boku bude prodáván minimálně do roku 2008.
Nový Peugeot 207, jež je dílem designérů střediska Peugeot Style, se vyznačuje expresivní a výraznou siluetou a pulzující dynamikou. Přední část modelu přebírá novou vizuální identitu značky Peugeot – široký otvor sání motoru ohraničují velké přední světlomety. Výrazným designérským prvkem jsou rovněž mohutný přední nárazník a prolisy na kapotě ve tvaru písmene V.
Peugeot 207 je postaven na platformě 1 skupiny PSA. Ve srovnání se svým předchůdcem povyrostl ve všech směrech: celková délka modelu je 403 cm, šířka 172 cm a výška 147 cm.
Peugeot 207 je v nabídce v pěti úrovních výbavy: Urban, Trendy, Sporty, Premium a GT. Verze Sporty a GT jsou charakteristické sportovním designem, jež je odlišuje od ostatních verzí modelu 207.
Nabídka motorů pro letošní rok: 4 benzinové 1.4 8V (75k), 1.4 16V (90k), 1.6 16V (110k), 1.6 16V (150k) a 3 naftové motory 1.4 HDI (70k), 1.6 HDI (90k), 1.6 HDI (110k).
Základní pohonná jednotka 1.4 8V a motor 1.6 16V (150k), který vznikl ve spolupráci skupin PSA Peugeot Citroën a BMW Group, je prvním benzinovým motorem s turbem v nabídce motorů značky Peugeot.
Při vývoji nového modelu byl kladen velký důraz na bezpečnost. Do struktury vozu v přední části jsou začleněny dvě ochranné zóny, které jsou schopny účinně absorbovat energii nárazu, usnadňují opravy a snižují následky srážky chodce s vozem. Jedná se o koncepci převzatou z vozu 407 a nově uvedenou v segmentu B. Zodpovědný přístup značky v oblasti bezpečnosti nejlépe dokládají výsledky nárazových testů organizace Euro NCAP, která modelu 207 udělila 5 hvězdiček za ochranu posádky při čelním a bočním nárazu, 4 hvězdičky za ochranu dětské posádky a 3 hvězdičky za ochranu chodců.
Jízdním vlastnostem a komfortu řízení byla u modelu 207 rovněž věnována mimořádná pozornost. Výsledkem jsou referenční dynamické charakteristiky bez kompromisů v oblasti bezpečnosti.
Peugeot 207 se může spolehnout na jedinečnou pevnost karoserie v krutu. Ta umožňuje optimální využití nápravových skupin, je zárukou vysoké úrovně aktivní bezpečnosti a maximálního potěšení z jízdy. Podvozkové části byly podrobeny zásadním úpravám tak, aby přesně odpovídaly požadovaným dynamickým charakteristikám vozu a přinesly rovnováhu mezi jízdními vlastnosti a komfortem. Přední náprava typu pseudo-McPherson mění svou architekturu ve prospěch úhlu záklonu kola a zvyšuje tak přesnost a pohodlnost řízení. Zadní náprava s deformovatelnou příčkou je řešena zcela novým způsobem, který odpovídá dynamickým předpokladům vozu a zohledňuje fyzické charakteristiky modelu 207. Důležitým prvkem, podporujícím mnohostrannost využití modelu 207, je elektrický posilovač řízení typu brushless.
Interiér nového modelu svým zpracováním prezentuje kvalitu obvyklou u vozů střední třídy. Místo pro řidiče nabízí dokonalou ergonomii a adaptabilitu díky výškově a osově nastavitelnému volantu již v základní výbavě vozu. Přední sedadla mají novou armaturu, která jim dodává mimořádnou pevnost a odolnost vůči nárazům. Dlouhý sedák a masivní aktivní opěrka levé nohy zpříjemňují řidiči pozici za volantem. Od druhé verze výbavy Trendy jsou v modelu 207 použity měkčené plasty. Sdružený přístroj nabízí dle verze výbavy čtyři nebo pět ciferníků s černým či světlým podkladem. V interiéru je zakomponována řada odkládacích prostor, jako např. schránka spolujezdce s multifunkčním víkem, která pojme 1,5 litrovou láhev a je chlazená v případě, že je vůz vybaven klimatizací, odkládací přihrádka nad schránkou spolujezdce či přihrádky na drobné předměty a dva držáky na nápoje ve středové konzole.
Zavazadlový prostor modelu nabízí 310 litrů. Díky širokému otvoru pátých dveří a nízkému prahu (681 mm) je zavazadlový prostor mimořádně pohodlně přístupný. Rezervní kolo je bezpečně umístěno v prohlubni podlahy zavazadlového prostoru.
Peugeot 207 nabízí bohatou základní bezpečnostní a komfortní výbavu modelu:
- airbag řidiče a spolujezdce + boční airbagy (od druhé verze výbavy navíc i hlavové airbagy)
- systém ABS + el. rozdělovač brzdných sil + podpora brzdění v kritických situacích + samočinná aktivace výstražných světel
- výškově a osově nastavitelný volant
- výškově nastavitelné sedadlo řidiče
- centrální zamykání + radiové dálkové ovládání + automatické zamykání dveří při jízdě
- elektrické ovládání předních oken
- a další prvky…
Na přání je možno objednat systém kontroly stability ESP s funkcí ASR proti prokluzu kol, přídavné osvětlení do zatáčky, indikátor tlaku v pneumatikách, variabilní omezovač a regulátor rychlosti, automatické stěrače či parkovací asistent pro zadní část vozu.
Z prvků komfortní výbavy je zajímavý nový prvek výbavy integrovaný osvěžovač vzduchu, vysoce kvalitní audio systém JBL, navigační systém s barevnou obrazovkou, hands free sada Bluetooth či dvouzónová automatická klimatizace.
První tři verze modelu Urban,Trendy a Sporty jsou v nabídce s látkovým čalouněním, verze Premium s velurovým a verze GT s polokoženým čalouněním. Na přání lze objednat kožené čalounění u verzí Sporty, Premium a GT.
Výběr barev karoserie je široký a zahrnuje tři standardní barvy, sedm metalických a čtyři metalické s perleťovým efektem.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií