Značka Defend neustále zkvalitňuje a rozšiřuje služby pro své zákazníky. Ke službě Defend Garance proto nyní přibyla služba Defend Assistance.



„Díky každodennímu kontaktu s našimi zákazníky jsme schopni vnímat jejich potřeby a přání,“ uvedl Ing. Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Group. „Ve spolupráci s International SOS Assistance jsme proto zřídili asistenční službu Defend Assistance, která pomáhá zákazníkům Defend řešit jejich problémy na cestách,“ dodal Pavel Vojtek.
Služby Defend Assistance jsou zákazníkům k dispozici prostřednictvím telefonu 841 666 666. Tuto linku mohou motoristé volat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a díky spolupráci s International SOS Assistance jsou služby Defend Assistance dostupné po celé Evropě. „Při zřizování asistenční linky jsme mysleli především na to, abychom nabídli službu alespoň evropského formátu. Hledali jsme proto silného partnera, kterého jsme nakonec našli v International SOS Assistance,“ řekl Pavel Vojtek. „Jde totiž o největší a nejúspěšnější celosvětově známou asistenční společnost poskytující služby více než 6400 korporátním klientům po celém světě,“ doplnil Vojtek.
V současné době je linka Defend Assistance určena především zákazníkům značky Defend, kteří se na ní mohou obracet při případných potížích se zařízeními Defend. Do budoucna se ale počítá s rozšířením nabídky služeb, a motoristé tak budou moci prostřednictvím Defend Assistance získat například informace nejen o aktuální situaci na silnicích, aktuálních uzavírkách či dopravním omezení, ale budou se moci informovat také o správném postupu při vyřizování formalit v případě dopravní nehody či poskytnutí první pomoci při havárii na silnici.