Světové premiéry přichází jen několik týdnů po prezentaci strategického plánu skupiny PSA Push to Pass – pětiletý plán strategického rozvoje v Číně: Blue Upper.
Cíl plánu Blue Upper
– je udělat z podniku Dongfeng Peugeot v Číně do 5 let prémiovou nespecializovanou automobilku a zařadit ji na největším světovém trhu do Top 10 nejprodávanějších značek.
Plán Blue Upper se pro dosažení tohoto cíle opírá o 3 pilíře:
Zlepšení zkušeností zákazníků. Dongfeng Peugeot se již dnes podle studie J.D. Power řadí v Číně mezi 3 nejlepší značky z hlediska spokojenosti klientely. Společnost Dongfeng Peugeot hodlá zejména za pomoci vývoje uplatnění digitální technologie posílit svůj vztah se zákazníky v Číně a zlepšit jejich spokojenost.
Zlepšení technologického vybavení. Dongfeng Peugeot je již nyní v Číně referencí z hlediska účinnosti, o čemž svědčí i nedávný rekord ve spotřebě, kterého dosáhl sériový vůz Dongfeng Peugeot 308S s motorem 1.2 PureTech spojeným s převodovkou EAT6. V testu, který provedl čínský státní certifikační orgán pro automobilový průmysl NAST (National Automobile Quality Supervision and Test Center), ujel tento sériový vůz na jedinou nádrž více než 1 878 km, což znamená nový rekord 2,93 l paliva na 100 km. Nové podpůrné prvky řízení, nové motory a nové převodovky umožní v budoucnu účinnost a potěšení z řízení vozů Peugeot v Číně ještě více zlepšit.
Zlepšení nabídky produktů. Společnost Dongfeng Peugeot uvede v příštích 5 letech na trh 18 nových vozů. Tato čínská produktová ofenzíva startuje již dnes, kdy Dongfeng Peugeot představuje na pekingském autosalonu ve světové premiéře dvě novinky. Nový Dongfeng Peugeot 3008 a Nový Donfeng Peugeot 308 Sedan: společnost Dongfeng Peugeot tak přichází s faceliftovými verzemi dvou ze tří svých nejprodávanějších vozů v Číně.
Nový Dongfeng Peugeot 3008, druhé SUV Peugeot uvedené v letošním roce na světový trh
Vůz Dongfeng Peugeot 3008, kterých se v Číně v průběhu 3 let prodalo již více než 200 000, prochází výraznou obnovou:
Při pohledu zvenku získal nový Dongfeng Peugeot 3008 přední vertikální masku s logem vozu hrdě umístěným uprostřed masky chladiče s šachovnicovým vzorem. Byl tak posílen výrazný charakter vozu a jeho sportovní profil. Zadní světelný podpis se třemi drápy na černém pozadí nabízí velmi moderní a okamžitě rozpoznatelný design.
Kabina vozu nový Dongfeng Peugeot 3008 získala zcela nové podpůrné prvky řízení, které se doposud v Číně neobjevily (Visio Park nabízející 360° pohled na okolí vozu, varování před rizikem srážky), řízení vozu 3008 je tak bezpečnější.
Po vozu nový Peugeot 2008, který byl představen v Ženevě, je nový Dongfeng Peugeot 3008 druhým SUV Peugeot – z pěti – které bude letos uvedeno na světové trhy.
Dongfeng Peugeot 308 Sedan: Peugeot představuje svůj budoucí základní model řady
Společnost Dongfeng Peugeot odhaluje na pekingském autosalonu styl exteriéru budoucího vozu 308 Sedan: sportovní siluetu, vypracované protáhlé linie, vertikální masku chladiče, dokonalou rovnováhu mezi proporcemi. Inženýři značky Peugeot vyšli z platformy EMP2 a koncepci budoucího sedanu Dongfeng Peugeot opřeli především o účinnost. Vůz bude stěžejním sedanem v nabídce společnosti Dongfeng Peugeot, patřícím do segmentu C, největšího segmentu čínského trhu z hlediska objemu. Se skvělými pocity z řízení nového sedanu 308 se zákazníci budou moci podrobně seznámit ve 2. polovině roku 2016.
Peugeot 2008 DKR: na vítěze Dakaru DAKAR 2016 čeká v Pekingu nová výzva!
Ředitel divize Peugeot Sport Bruno Famin a „mistr Dakaru“ Stéphane Peterhansel, navázali na úspěch roku 2015, kdy Peugeot získal v China Grand Rally dvě první místa a následně zvítězil v Dakaru 2016, a přijali v Pekingu novou výzvu odpovídající jejich talentu: pokořit v červenci letošního roku Silk Way (Hedvábnou stezku) z Moskvy do Pekingu.
Čína, která pro Peugeot představuje největší trh, je také zemí, kde značka získala velké sportovní úspěchy. Peugeot Sport zde v roce 2010 a 2011 zvítězil s vozem 908 ve vytrvalostních závodech, v loňském roce také v cross-country závodu.
Při své první účasti v Silk Way Rally značka nasadí tři ze svých čtyř posádek s vozem Peugeot 2008 DKR. Všechny tři rozdílně a vzájemně se doplňující dvojice jsou adepty na vítězství:
– Stéphane Peterhansel
-který v cross-country závodech získal bezesporu nejvíc titulů včetně 12 vítězství v Dakaru a vítězství v China Grand Rally 2015, pojede v posádce se svým dlouholetým spolujezdcem Jean-Paulem Cottretem.
– Cyril Despres
– pětinásobný vítěz Dakaru na motorce a jeho spolujezdec David Castera obsadili v loňském roce v Číně 2. místo a na posledním Dakaru dojeli jako sedmí. Posádka může být v této rallye týmovým esem v rukávě.
– Sébastien Loeb a Daniel Elena
– kteří představují nejnovější přírůstek týmu Peugeot Total, se již zúčastnili v roce 2015 Marocké rallye a mají za sebou ohromující debut na letošní Dakarské rallye.
Tento závod, který se poprvé v kalendáři cross-country soutěží objevil v roce 2009, se doposud jel jen v Rusku, s výjimkou prvního ročníku, kdy zavítal i do Turkmenistánu. Program připravený pro letošní rok vede přes tři země (Rusko, Kazachstán a Čínu). Trať měří 10 000 km, z toho je 4500 soutěžních kilometrů. Všech 15 etap bude podrobně představeno v příštích týdnech.
Peugeot Avenue Peking: Představení značky uprostřed čínského hlavního města
Společnosti Peugeot a Dongfeng Peugeot oznámily, že po showroomu Peugeot Avenue Paris, který ročně navštíví 3 miliony lidí, chystají otevření druhého stánku Peugeot uprostřed čínského hlavního místa. Peugeot Avenue Peking, ideálně umístěný v historické pěší zóně Čeng-jang-men, kudy ročně projde 90 milionů návštěvníků, nedaleko od náměstí Nebeského klidu (Tchien-an-men), nabídne od konce května na více než 1650 m² expozici značky Peugeot. Zákazníci a fanoušci značky Peugeot se budou na jeho 4 podlažích moci v mimořádně elegantním prostředí seznámit se vším, co tvoří genový základ značky: s její historií, výrobky, designem, technologií, budoucností…
Stánek Peugeot v Pekingu: Designová a útulná vitrína pro 2 světové premiéry
Veřejnost se na stánku, který je v Číně poprvé vyveden ve dvoubarevném designu v měděném odstínu s ostře oddělenými barevnými plochami (hala W1 na pekingském mezinárodním výstavišti), seznámí se 2 vozy představenými ve světové premiéře. Půjde o vozy Nový Dongfeng Peugeot 3008 a budoucí Dongfeng Peugeot 308 Sedan. Značka také na asijském autosalonu poprvé vystavuje koncepční vůz Peugeot Fractal a Peugeot 2008 DKR, který zvítězil v rallye Dakar 2016 .
Peugeot vystavuje své sportovní a technologické know-how ve 3 tematických zónách. Část Exigence představuje technologické know-how značky prostřednictvím koncepčního vozu Fractal, nejúčinnějších motorů Peugeot, které jsou v nabídce na čínském trhu: 1.2 PureTech, 1.6 a 1.8 THP, a automatické převodovky EAT6. Část Allure představuje špičkové vozy Peugeot, které se v Číně prodávají: 508 a bestseler značky v Číně, Peugeot 408, a dále Peugeot 201 spojující současné know-how značky Peugeot s její více než 200letou historií. A konečně v části Emotion jsou k vidění SUV (Peugeot 2008 a Nový Peugeot 3008) a sportovní vozy Peugeot, které zastupuje 308 GTi a především Peugeot 2008 DKR.
PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa, v roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.Výrobu automobilů značka zahájila v roce 1889 a tento rok své úspěchy obohatila o vítězství vozu 2008 DKR na Dakarské rallye.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas