Servisní centra Delphi a společnost TAD Praha, která společnost Delphi v plném rozsahu v České republice zastupuje

Tento článek z Magazínu Delphi pro čtenáře Periskopu vybrala společnost TAD Praha, která dbá na vysokou odbornou kvalitu celé servisní sítě Delphi v ČR a komplexně jí v tom pomáhá tak, aby i oprava vašeho vozu byla provedena v servisních střediscích Delphi na nejvyšší úrovni.

Hlavní problémy, které řeší dnešní autoservisy…

  • 1. Složitost vozidla
  • 2. Nalezení kvalifikovaných pracovníků
  • 3. Průběžné vzdělávání a školení
  • 4. Diagnostické nástroje
  • 5. Kvalitní OEM produkty
  • 6. Technická podpora
  • 7. Marketingová podpora

Servisní centra Delphi zaručují kvalitu díky:

  • 1. Vyspělé diagnostice Delphi na bázi řady nástrojů „DS“
  • 2. Přístupu ke kvalitním OEM dílům
  • 3. Hloubkovému školení v nejnovějších technologiích vozidel
  • 4. Technickým znalostem svých pracovníků
  • 5. Specializovaným nástrojům pro demontáž a opětovnou montáž
  • 6. Komplexní marketingové podpoře pro propagaci sítě

DSC = Delphi Service Centre

= servisní středisko Delphi nebo servisní centrum Delphi  – tento typ servisu řeší automobily, jejich diagnostiku a opravy

DDC = Delphi Diesel Centre

= diesel centrum Delphi – vyšší typ servisu, řeší pouze diesel, opravy komponentů jako jsou čerpadla, vstřikovače a vysokotlaké zásobníky = raily, také komponenty do nákladních vozidel – sdružené elektronicky ovládané vstřikovače a čerpadla označované jako EUI / EUP (německy PD / PLD)

Seznam všech DSC (Delphi Service Centre) v ČR

– na www.tadpraha.cz  po kliknutí na opravny na horní liště a další kliknutí na  Servisní střediska DSC Delphi ČR ve sloupci vlevo Naše opravny  po volbě zobrazení seznamu ve větší   mapě získáte seznamy DSC včetně adres, tel. atd.

Servisní centrum Delphi se zabývá především těmito oblastmi

VZNĚTOVÉ MOTORY

Nástup technologie Common Rail způsobil revoluci v přijatelnosti vznětových motorů v osobních vozidlech, nabídl srovnatelný výkon a chování jako mnoho zážehových alternativ a přispěl k mimořádnému rozmachu vozidel se vznětovými motory na celém světě. Systém vstřikování paliva Common Rail, pracující s extrémními tlaky až 2 000 barů, zajišťuje přesné řízení procesu spalování. Rozhodujícím prvkem je vstřikovač. Každému vstřikovači je přidělen individuální charakterizační kód týkající se jeho specifických průtoků, reakčních dob a chování za různých tlaků.

Tyto údaje musí být naprogramovány do jednotky ECU vždy, když se do vozidla nainstaluje náhradní vstřikovač. Jednotka ECU bude poté řídit dodávky paliva ke každému vstřikovači, aby zajistila, že motor běží s optimální efektivitou. Tato technologická vylepšení znamenají, že pouze servisy disponující správnými nástroji, dovednostmi a znalostmi budou schopny využít tuto rychle rostoucí příležitost k servisu vznětových motorů.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY

Zavedení vyspělých technologií, jako je přímé vstřikování benzínu (Gasoline Direct Injection – GDI), které umožnilo vrstvené spalování paliva pro zvýšení účinnosti, vedlo k tomu, že vozidla se zážehovými motory jsou nyní mnohem složitější. A navíc, stačí vám jen jeden pohled na multifunkční displej na palubní desce moderního vozidla a uvidíte, že elektronikou je řízeno stále větší množství automobilových systémů… dnes je to více než 40 % a tato hodnota stále roste.

Výsledkem je to, že systémy řízení motoru představují více než 60 % diagnostických chybových kódů. Tato technologická vylepšení představují pro servisy nové nároky. Je nezbytné, aby každá fi rma investovala do správných nástrojů a dílů, aby mohla provádět servis na těchto stále složitějších vozidlech.

BRZDĚNÍ, ŘÍZENÍ A ZAVĚŠENÍ NÁPRAV //

Není to tak dávno, co brzdění, řízení a zavěšení náprav byly zcela samostatné, neintegrované systémy ve vozidle. Technologie za těmito systémy se od té doby vyvinula natolik, že vznikl jednotný všezahrnující systém označovaný jako jednotné řízení podvozku (Unifi ed Chassis Control – UCC). Zavedení reaktivních tlumičů, senzorů úhlu natočení volantu a brzdových asistentů pomohlo zvýšit bezpečnost, řízení a ovladatelnost vozidla. To znamená, že servis dílů podvozku již nadále nelze provádět jen s diagnostickým nástrojem. Elektricky ovládané hřebeny řízení musí být po instalaci znovu kalibrovány, elektrické parkovací brzdy musí být navinuty zpět a vozidla s pneumatickým odpružením vyžadují před prováděním údržby přepnutí do „servisního režimu“.

Inovace pro běžný provoz

Servisní centrum Delphi je inovativním programem, který pomáhá nezávislým servisům na celém světě vstupovat do partnerství se společností Delphi a využívat výhod její komplexní nabídky dílů, nástrojů, diagnostiky, školení a technické a marketingové podpory.

KLIMATIZACE

Klimatizace se již nepovažuje za luxusní doplněk. Díky poptávce řidičů po větším pohodlí a praktičnosti je u většiny nových vozidel součástí základní výbavy. Vzhledem k 15 let trvajícímu neustálému růstu objemu montovaných systémů a rychle rostoucímu vozovému parku je trh s klimatizací velmi silný.

A protože tyto systémy vyžadují pravidelnou údržbu zajišťující jejich účinnost, poptávka po servisu a opravách je značná. Je překvapující, že mnoho servisů stále tyto úkony zadává externě. Aby servisy uchopily tuto lukrativní příležitost k servisu, technici musí být proškoleni v nejnovějších technologiích, respektovat nejnovější předpisy a mít přístup ke správným nástrojům a dílům.

Společnost Delphi, jakožto výrobce originálních dílů (Original Equipment Manufacturer – OEM), má jedinečné předpoklady k tomu, aby poskytovala cenné znalosti o technologiích, které se ve vozidlech na trhu objeví dnes, zítra… a za deset let. Připojení servisů Delphi k síti Servisního centra Delphi a získání přístupu ke všem nástrojům, dovednostem a znalostem, které jsou nutné, aby si i váš servis udržel technologický náskok.

Více o společnosti TAD Praha na www.tadpraha.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?

Předprodej hybridní Toyoty Aygo X...

Toyota Aygo X prošla proměnou, dostala modernější tvář, ale také pohon – poprvé je k dostání jako hybrid. A právě teď startuje dlouho očekávaná možnost zarezervovat si svůj nový vůz...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský temperament v moderním kabátě

Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský...

SEAT to není jen její mladší a ambicióznější Cupra. Španělská automobilka slaví 75 let a dává to patřičně najevo. Do nového výročí vstupuje s modernizovanými modely Ibiza a Arona –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy knihy: Ujela 693,38 kilometru na jedno dobití

Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy...

Kia přepsala historii a stanovila nový globální standard dojezdu elektrických vozidel. Kia PV5 Cargo, první specializované elektrické lehké užitkové vozidlo značky a součást průkopnické řady...