Ze 70 vydražených aut bylo 9 vydraženo za vyvolávací cenu, zvýšení u 61 nabízených aut dosáhlo celkem přes dva miliony Kč, průměrný nárůst byl tedy cca 33 tisíc Kč na vydražené auto. Nárůst ceny byl u jednotlivých vozů velmi rozdílný a odpovídal především stanovené buď nízké nebo vyšší základní vyvolávací ceně. U některých vydražených vozů se pohyboval nárůst v tisících, ceny některých vozů oproti cenám vyvolávacím vzrostly i o několik desítek tisíc.
Nejvíce bylo v dražbě vozů značky Škoda – celkem 51 aut. Z nich bylo vydraženo 42, o 9 neprojevil nikdo zájem ani za vyvolávací cenu. Vyšší zájem byl o Felicie, z 26 jich bylo vydraženo 24, z nabízených 5 Fabií byly vydraženy 4, o Octavie byl nižší zájem – z nabízených 15 Octavií bylo vydraženo pouze 9. Mezi nevydraženými 6 modely Octavia byly 4 s motory 1,6. Průměrné zvýšení vyvolávací ceny bylo u vozů značky Škoda o cca 34 tisíc Kč.
Z celkem 36 automobilů ostatních značek bylo vydraženo 28, o zbývajících 8 neprojevil nikdo zájem ani za vyvolávací cenu. Průměrné zvýšení ceny aut jiných značek než Škoda bylo cca 29 tisíc Kč.
Dražba probíhala v novém autosalonu zánovních vozů firmy Auto Jarov v Praze 3, který má přes 3 000 metrů plochy. Po celý den před dražbou si mohli zájemci všechna auta nabízená ve dražbě podrobně prohlédnout a informovat se u pracovníků o jejich stavu. Průběh dražby byl zajištěn velmi dobře, celá dražba proběhla za necelou jednu a půl hodiny. Někteří odcházeli z dražby nespokojeni, protože jejich vyhlédnuté auto se cenou vyšplhalo nad cenu, kterou mohli anebo chtěli za auto zaplatit. To je ale ovšem typické pro dražby vůbec.
Proběhlá dražba byla již třetí v Auto Jarově pořádané, její průběh a výsledky dávají předpoklady, že nebyla poslední. Hojná účast na dražbě potvrdila, že mnozí zájemci zakoupení vozu v Auto Jarově dávají přednost před zakoupením auta na inzerát, protože auto je před prodejem prohlédnuto a zkontrolován jeho technický stav včetně všech jeho dokladů.