Autorkou jednotného návrhu „Showroom Koncept“ je ing. arch. Sylva Loucká, která již vytvořila nové škodovácké autosalony v České Třebové, Ostravě, Hodoníně, Hradci Králové a Českých Budějovicích, ale také na Slovensku, Německu, Rakousku, Itálii a dokonce i v Latinské Americe.
Při čelním pohledu na moderní prosklenou budovu lze vyčíst určitou analogii mezi architekturou a produktem firmy včetně loga na čelní masce. Tradice a kvalita se tak odrážejí nejen ve výrobcích, ale i v celém ztvárnění autosalonu. Nové autosalony mají být na jedné straně jednoduché, variabilní a flexibilní, na druhé ekonomicky dostupné pro dealery. Proto byla použita vzdušná velice variabilní ocelová konstrukce, kterou lze rozšiřovat dozadu i do stran.
Koncepci tvoří čtyři varianty podle objemu prodeje a servisů, které navazují na mnoho modifikací dílenských a skladových prostorů. Výstavní plocha je rozdělena na zónu prodejní (presentace, prodej a předávání nových vozů) a zónu servisní. Jednotné koncepci odpovídá také vyřešení interiéru, v němž převládají sklo, hliník a stříbrný kov ve spojení s teplými barevnými odstíny a materiály.
Přestože jde o jednotnou koncepci, tak Škoda Auto ji nechce jednotlivým dealerům diktovat, a proto také může mít každá stavba svůj nezaměnitelný charakter. Pro každého klienta je připraven individuální návrh vycházející z jeho potřeb, přání a požadavků.