Pátým závodem vstoupilo DTM do své druhé poloviny devítidílného seriálu. Ačkoliv v tréninku se do první desítky vešlo šest vozů Opel a šéf týmu Volker Strycek mohl být spokojen, tak v závodě bylo všechno jinak. Druhý nejrychlejší v tréninku Uwe Alzen, který tak do první jízdy startoval z první řady po boku Bernda Schneidera, jezdil víc mimo trať a nevyhnul se ani několika „hodinám“, stejně jako jeho kolegové Helary, Menzel i Winkelhock. Čest značky Opel tak zachraňoval Manuel Reuter, který v obou jízdách obsadil však až pátou příčku za kvartetem Mercedesů v pořadí Schneider, Ludwig, Fässler a Lamy. Zvláště poslední jmenovaný Pedro Lamy podal v první jízdě skvělý výkon, když se z patnácté pozice dokázal propracovat až na čtvrtou.
Bernd Schneider dosáhl tak svého pátého letošního vítězství, včetně už druhého double, když Opel zaznamenal po předchozím Sachsenringu druhý debakl. Ačkoliv do konce DTM zbývají ještě čtyři závody, tzn. osm jízd na 40 minut, tak naděje Oplu na titul se začínají pomalu rozplývat. Porazit Schneidera v příštích závodech bude velice těžké. Další závod se jede 3. září na zcela novém okruhu EuroSpeedway Lausitzring, který byl tuto neděli slavnostně otevřen za přítomnosti 80 tisíc diváků.
Výsledky:
1. jízda | 2. jízda |
1. Schneider (MB) | 1. Schneider (MB) |
2. Ludwig (MB) | 2. Ludwig (MB) |
3. Fässler (MB) | 3. Fässler (MB) |
4. Lamy (MB) | 4. Lamy (MB) |
5. Reuter (Opel) | 5. Reuter (Opel) |
6. Dumbreck (MB) | 6. Tiemann (MB) |
7. Jäger (MB) | 7. Menzel (Opel) |
8. Helary (Opel) | 8. Helary (Opel) |
9. Winkelhock (Opel) | 9. Turner (MB) |
10. Alzen (Opel) | 10. Alzen (Opel) |
Průběžné pořadí:
1. Schneider Bernd | 146 |
2. Ludwig Klaus | 104 |
3. Reuter Manuel | 95 |
4. Fässler Marcel | 83 |
5. Winkelhock Joachim | 70 |