Jak by asi vypadal automobil legendární španělské značky Hispano Suiza v roce 2000, ukazuje firma Mazel Car Engineering & Prototypes na studii nazvané Hispano Suiza 21. Tak jako v letech 1904 až 1944 vzbuzovaly luxusní vozy vyráběné ve Španělsku a později i ve Francii, obdiv a uznání, tak se má rovněž dnešní H.S.21 stát středem pozornosti.
Firmu Hispano Suiza Fábrica de Automovils založil v roce 1904 Damien Mateu, když převzal vedení neprosperujícího podniku Cuadra, s cílem propojit technický um Švýcarů, jmenovitě významného konstruktéra Marc Birgita se španělským kapitálem. Už v roce 1906 vyjely z Barcelony první čtyřválce 3.8 a 7.4, a o dva roky později také šestiválce. Velkého rozmachu dosáhla firma po úspěšných vystoupeních závodního modelu Alfonso XIII, kdy se rozhodla otevřít podnik v Paříži, aby dokázala lépe vyhovět francouzským zákazníkům. Ke stěžejním modelům patří H6 z roku 1919, který se stal měřítkem luxusní třídy a 9,5litrový dvanáctiválec Typ 68 z roku 1931. V roce 1944 převzala firmu Hispano Suiza společnost Pegaso.
Supermoderní dvoumístné čtyřiapůl metru dlouhé kupé elegantních tvarů H.S.21 pohání přeplňovaný vidlicový desetiválec o objemu pěti litrů uložený před zadní nápravou, kterou přes šestistupňovou převodovku také pohání.
Zvláštností z kompozitních materiálů vyrobené karosérie se šikmo vzhůru se otevírajícími dveřmi je prosklená střecha, která s komfortně uzpůsobeným interiérem obloženým kůží dává řidiči pocit otevřeného vozu. Čelní maska s charakteristickými písmeny Hispano Suiza a velká 20“ kola jsou vzpomínkou na dobu, kdy vznik každého ručně dělaného automobilu představoval stylistické cvičení.