Weby skupiny AAA AUTO zaznamenaly ve všech třech zemích nárůst oproti roku 2011.
Celková návštěvnost v ČR stoupla o 19,9 % na 23 219 159 návštěv za rok. Na Slovensku web společnosti AAA AUTO zaznamenal o 73,8 % více návštěv (10 291 284) a v Rusku nastal nárůst dokonce o 217,2 % (1 451 394). Web AAA AUTO se tak z hlediska návštěvnosti zařadil mezi nejvýznamnější autoservery v České a Slovenské republice.
Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:
„Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel a vytváření nových nástrojů, které hledání vozu usnadňují. Výrazné meziroční zvýšení návštěvnosti připisujeme právě těmto změnám a celkovému přesunu našich marketingových investic směrem k on-linové prezentaci.“
Nejhledanějšími vozy na českém webu AAA AUTO jsou dieselové varianty automobilů Škoda Octavia a Škoda Fabia. „Hledání pomocí filtrů, která v nějaké variantě obsahují model Škoda Octavia, bylo za rok 2012 celkem 1,3 milionu, u vozu Škoda Fabia to bylo půl milionu. Dalšími významnějšími kritérii jsou pak cena vozu, další modely jiných značek a pak zejména specifické kategorie jako malé vozy, vozy MPV či auta s automatickou převodovkou,“ uvedla Topolová.
AAA AUTO se také zaměřilo na vylepšení mobilní verze
– reagovalo tak na další nárůst počtu návštěv z mobilních zařízení. Samostatná mobilní stránka českého webu v roce 2012 zaznamenala nárůst o 460,4 % (683 023) oproti předchozímu roku.
Dobré výsledky ukazují, že se investice do on-linu společnosti AAA AUTO již několik let vyplácejí a web patří ke strategickým nástrojům společnosti. „V letošním roce se zaměříme na provázanost hlavního webu s mobilní verzí, samotnou mobilní verzi a další zjednodušování a zpříjemnění hledání vozu ve všech třech zemích. Zavedeme zcela nový typ hledání s možností kombinace více filtrů, který povede k ještě relevantnějším výsledkům. Podpoříme také větší využití on-line chatu, který zákazníkovi umožňuje získat rychlou odpověď týkající se konkrétního vozu, jejž si na našem webu prohlíží,“ dodala Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 20 let.
Provozuje síť 30 poboček v České republice, na Slovensku a v Rusku. V roce 2012 skupina prodala celkem 51 364 vozů, z toho 35 062 v České republice, 14 211 na Slovensku a 2 091 na ruském trhu. Auditované výnosy skupiny v roce 2011 činily celkem 276 milionů eur. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papírů v Praze a Budapešti. AAA AUTO je držitelem certifikátu Spotřebitelského auditu obchodních podmínek SAOP, udělovaného Sdružením obrany spotřebitelů. V září 2012 společnost uvedla na trh staronovou značku Mototechna, ve které soustředila nabídku „zánovních“ ojetých vozů do dvou let stáří a s maximálně 30 000 najetých kilometrů, v lednu 2013 byla Mototechna uvedena i na slovenský trh.