Nové vozy Peugeot 301 se vydaly na cestu po trasách o délce více než 10 000 km.
Zavítají na 3 kontinenty a protnou 17 zemí. Průběh akce „Route 301“ můžete sledovat na www.route301.peugeot.com
Cílem akce je zvýšení povědomí o novém sedanu Peugeot, který je na našem trhu již od zítřka v prodeji za akční neuvěřitelně nízkou cenu 220 000 Kč a navíc se sadou zimních pneumatik zdarma.
Peugeoty 301 účastníků „Route 301“ jsme si mohli prohlédnout při jejich plánované zastávce na tiskové konferenci v Praze 4 u dealera značky Peugeot v pondělí 12. listopadu:
Peugeoty 301 zleva: v Turecku, Bulharsku a Rumunsku:
„Route 301“
Je akce pořádaná v úzké spolupráci s filiálkami a dovozci ze 17 zemí střední a východní Evropy a zemí Maghrebu, kudy povede, má před sebou dvě trasy: severní, z Istanbulu do Moskvy a jižní, z Istanbulu do Casablanky.
„Route 301“ má splnit dva cíle:
- vyvolat zájem veřejnosti o nový model Peugeot 301, za jehož volant usednou a projedou svoji zemi posádky složené ze známých osobností, novinářů či bloggerů
- test „in natura“, v rámci něhož budou moci osoby ovlivňující veřejné mínění ocenit a posoudit jízdní vlastnosti, komfort, prostornost, robustnost a spolehlivost Peugeotu 301 na silnicích v zemích, na jejichž trhy je novinka postupně uváděna
„Route 301“ bude téměř celý měsíc listopad 2012 probíhat na silnicích od Ruska po okraje Sahary:
- 2 trasy: z Istanbulu do Moskvy a z Istanbulu do Casablanky
- 3 nové vozy Peugeot 301 na každé trase
- 17 projetých zemí (19 navštívených zemí)
- 35 etap
- 70 „hostujících“ řidičů
- 21 lokálních akcí
- více než 10 000 km
- online na: www.route301.peugeot.com
Ředitel pro marketing a komunikaci značky Peugeot Guillaume Couly prohlásil:
„Route 301 představuje originální způsob, jak se přiblížit veřejnosti a jak předvést know-how značky Peugeot ve světě rodinných sedanů, v němž značka s více než 17 miliony prodanými vozy oprávněně drží významné místo. Vozy projedou místy, kde se model 301 bude prodávat a pozvaní hosté přispějí k zvýšení obecného povědomí o modelu 301, jenž je hlavní hybnou pákou v internacionalizaci značky Peugeot.“
O akceleraci značky Peugeot na mezinárodním poli svědčí vývoj prodejů mimo Evropu – v roce 2005 dosahoval podíl vozů prodaných mimo trhy západní Evropy 36 %, zatímco v roce 2011 už 48 %.
K nárůstu prodejů vozů značky Peugeot na velkých a rostoucích trzích v Číně, Latinské Americe a Rusku přispívají modely 408, 508, 308 Sedan a brzy i 208.
Nyní je na řadě model 301, který tak obohatí mezinárodní nabídku značky. Cílem tohoto cenově dostupného a přitom prestižního sedanu o délce 444 cm je splnit očekávání zákazníků z hlediska designu, komfortu, technologické výbavy a robustnosti.
Peugeot
Značka Peugeot, která je s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti.
V roce 2011 Peugeot prodal po celém světě 2 114 000 vozů, urychlil své zastoupení na velkých rostoucích světových trzích a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Značka posiluje své závazky v oblasti ochrany životního prostředí, stále více využívá mikrohybridní dieselovou technologii e-HDi a v roce 2012 uvádí na trh tři modely s plně hybridním dieselovým pohonem HYbrid4.
Peugeot je jedinou automobilovou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.