Oba nastoupili do svých funkcí včera 2. ledna 2012.
Oba ředitelé jsou přímo podřízeni Vincentu Rambaudovi, který byl potvrzen ve své funkci generálního ředitele značky Peugeot.
Guillaume Couzy (42)
– absolvent pařížského Institutu politických studií (IEP) s titulem magistra pro mezinárodní řízení, působí ve společnosti Peugeot od roku 1993. Zastával několik vedoucích funkcí v Brazílii, Portugalsku a Mexiku, poté se stal generálním ředitelem brazilské pobočky. Při přípravě přechodu do vyšších segmentů a internacionalizace značky Peugeot bude moci využívat týmy specializované na reklamu, internetovou prezentaci, uvádění nových modelů, partnerství, image značky a komunikaci a bude se zabývat rozvojem strategie a identity značky na mezinárodní úrovni.
Xavier Peugeot
V rámci nové organizace vzniká funkce ředitele přímo odpovědného za produktovou politiku. Xavier Peugeot, který doposud zastával pozici ředitele pro marketing a komunikaci, se bude moci při výkonu této funkce a při řízení strategie přechodu do vyšších segmentů opřít o týmy specializované na modelovou řadu Peugeot, ceny, budoucí výrobky a zákaznické skupiny.
Peugeot
Značka s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, značka, která spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti. V roce 2010, kdy Peugeot oslavil 200 let své existence, potvrdil pozici nejprodávanější francouzské značky na světě a postoupil o jedno místo v celosvětovém žebříčku automobilek (na 9. pozici) s prodejem 2 142 000 vozů.
Peugeot je jedinou automobilovou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií