Zatímco v prvním pololetí loňského roku si zákazníci vybrali u prodejců auto-plus 4601 ojetých vozů, v letošním roce jich bylo v období od začátku ledna do konce června již 6067.
„Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou číslo jedna, a to se samozřejmě odráží i v prodejních statistikách,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Fantastické prodejní výsledky za první pololetí jsou pro nás velkým impulzem pro další zlepšování kvality našich služeb.“
V rámci značek
– registrovali prodejci auto-plus největší nárůst zájmu o automobily Audi, jichž se v prvním pololetí 2011 prodalo 566 oproti 377 vozům ve stejném období předchozího roku. V procentním vyjádření to znamená nárůst o 49,1 %. Vysoký dvouciferný růst zažily také ojeté vozy dalších koncernových značek prodávaných v síti auto-plus.
V absolutních číslech
– byla nejoblíbenější přirozeně domácí Škoda (2630 prodaných vozů; +35,3 %), poté následovaly osobní a užitkové vozy Volkswagen (1486 vozů; +27,2 %), již zmíněné Audi a SEAT (331 vozů; +37,3 %). Automobilů všech ostatních značek bylo prodáno 1058 (+21,5 %).
Většina potenciálních zákazníků využívá k přehlednému a rychlému vyhledávání požadovaného ojetého vozu kompletní a průběžně aktualizovanou databázi na internetových stránkách www.auto-plus.cz, kde je v každém okamžiku nabízeno více než 2000 ojetých vozů všech kategorií. Každý měsíc na stránky auto-plus zavítá v průměru přes čtvrt milionu unikátních návštěvníků. Na konci června 2011 evidoval portál auto-plus neuvěřitelných 1 647 058 návštěvníků za období od začátku ledna. V meziročním srovnání to znamená nárůst o 19,3 %.
Rapidní nárůst prodejů ojetých automobilů v síti auto-plus odráží skutečnost, že se program zaměřuje na profesionální prodej kvalitních a prověřených ojetých osobních a lehkých užitkových vozů. Na úspěchu auto-plus se kromě rozsáhlé nabídky vozidel všech kategorií podílí rovněž široká škála nabízených zákaznických služeb a benefitů, jako například jedno nebo dvouletou záruku od společnosti Car Garantie.