Do závodu jsou přihlášeny dva vozy Peugeot 908, které se pokusí utvrdit první místo v boji o Pohár konstruktérů:
Sébastien Bourdais a Anthony Davidson (č. 7), Franck Montagny a Stéphane Sarrazin (č. 8).
Šestihodinový sprint po Le Mans
Všichni ještě mají na paměti 79. ročník závodu 24 hodin Le Mans a rozdíl mezi prvními dvěma vozy v délce 13,854 vteřin již vešel do dějin. Vytrvalostní závody v současnosti nabízí jedinečnou a nervy drásající podívanou, vedoucí k bezprecedentnímu nadšení publika, jak ukazují čísla sledovanosti, která zaznamenala webová televize Peugeot Sport v Le Mans, jež zaregistrovala téměř milion připojení na www.peugeot-sport.com. Z Imoly bude opět probíhat on-line vysílání.
Sezóna ILMC pokračuje v Imole s šestihodinovým závodem.
Na start tohoto závodu, který podle všeho bude sprintem se zcela nejistým výsledkem, se postaví dvě auta. „Od začátku sezóny ILMC byly všechny závody velmi napínavé,“ analyzuje Olivier Quesnel, ředitel týmu Peugeot Sport. „Jak jsme viděli v Le Mans, bojovat se muselo celých 24 hodin. V Sebringu se po 12 hodinách závodu vešli první tři piloti do 44 vteřin. Ve Spa-Francorchmps jsme po neuvěřitelném závodě získali první dvě místa, naše dva vozy dělilo v cíli přibližně 40 vteřin. Po 6 hodinách v Imole čekáme znovu velmi vyrovnanou soutěž. Za tímto účelem jsme do závodu přihlásili dva Peugeoty 908, které budou pilotovat sprinteři. Sébastien Bourdais a Anthony Davidson spolu jedou poprvé, a to ve voze číslo 7. Franck Montagny a Stéphane Sarrazin vytvoří tým vozu číslo 8.“
Objevování Imoly
V Imole, slavném dějišti závodů Formule 1, se letos pojede závod šampionátu ILMC. Peugeot a všichni ostatní účastníci závodu se tak seznámí s autodromem Enzo e Dino Ferrari, jehož trať v roce 2007 přepracoval Hermann Tilke. Jednou z výzev víkendu tak bude definice co nejlepšího nastavení pro tuto rychlou a současně technickou trať.
„Objevovat nové trati je vždycky zajímavé,“ vysvětluje Bruno Famin, technický ředitel týmu Peugeot Sport. „Imola je okruh, kde se dosahuje vysokých rychlostí a střídají se tu rychlé zatáčky s pomalejšími úseky. Z technického hlediska je to opět úplně jiné než v Le Mans, Sebringu nebo Spa-Francorchamps. Přijedeme se základem nastavení, který jsme připravili díky nashromážděným informacím a provedeným simulacím. Doufáme, že ho při třech volných testovacích jízdách potvrdíme. Musíme také více než kdy jindy počítat s hustým provozem: 50 aut na 5 kilometrech trati, to nás poněkud znepokojuje.“
Peugeot
– se s vítězstvím a třetím místem v Sebringu, prvníma dvěma místy ve Spa-Francorchamps a dvěma vozy na stupních vítězů v Le Mans, kde mají body dvojnásobnou hodnotu, drží v čele hodnocení konstruktérů. Prvním cílem francouzské značky bude konsolidovat toto první místo a pokud možno získat 3. vítězství z celkem 4 závodů.
Sledujte 6 hodin v Imole díky internetové televizi Peugeot Sport:
Závod v Imole bude stejně jako ve Spa-Francorchamps a v Le Mans živě přenášen na internetové televizi týmu Peugeot Sport. Zákulisí, doplňování paliva, kamery ve vozech, průběh závodu i pozice obou vozů Peugeot budou k dispozici v reálném čase s francouzským a anglickým komentářem v neděli 3. července od 11:00. Vše na adrese: www.peugeot-sport.com
Sleduje také:
- www.twitter.com/peugeotsport
- www.facebook.com/peugeot.sport
- www.peugeot-media.com
- www.peugeot-sport.com
- www.lemans.org
Praktické informace:
Sébastien Bourdais a Anthony Davidson pojedou ve voze Peugeot 908 č. 7 s modrými zpětnými zrcátky, Franck Montagny a Stéphane Sarrazin budou řídit Peugeot 908 č. 8, který bude rozeznatelný podle bílých zpětných zrcátek.
Program závodu 6 hodin v Imole:
Pátek 1. července 2011
- 12:00 – 13:45: Volné jízdy
- 15:15 – 16:00: Media spot (Motorhome Peugeot Sport)
- 16:30 – 18:00: Volné jízdy
Sobota 2. července 2011
- 8:55 – 9:55: Volné jízdy
- 14:25 – 14:45: Kvalifikační jízdy LMP1 / LMP 2
Neděle 3. července 2011
- 9:00 – 9:20: Warm up
- 12:00 – 18:00: 6 hodin v Imole
Pořadí v Intercontinental Le Mans Cup:
Konstruktéři:
- 1. Peugeot 103 bodů
- 2. Audi 69 bodů
Týmy:
- 1. Audi Sport Team Joest, 50 bodů
- 2. Team Peugeot Total, 49 bodů
- 3. Team Oreca-Matmut, 34 bodů
- 4. Rebellion Racing, 26 bodů
Peugeot v Itálii
Pobočka Peugeot v Itálii vznikla v roce 1969 a dnes zahrnuje 150 prodejen. V roce 2010 dosáhla společnost Peugeot Italia nejlepšího výsledku ve své historii, kdy prodala 120 000 vozů a její podíl na trhu stoupnul na 5,60 %. Peugeot obsadil druhé místo na trhu s užitkovými vozy (14 465 nově registrovaných vozů a podíl na trhu téměř 8 %) a ocitnul se tak v čele importovaných zahraničních značek. Tento trend se potvrzuje rovněž v prvním pololetí roku 2011.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií