Jedná se o vůz značky AUDI A6, stříbrné barvy, který je označen logy obou spolupracujících subjektů.

Společnost AAA Auto, a.s., která je na českém trhu největším prodejcem ojetých vozů, se tak rozhodla podpořit, kromě Dětské dopravní nadace, se kterou dlouhodobě spolupracuje, i Nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97.
Zapůjčený vůz bude využíván pro všechny charitativní aktivity a činnosti Nadace VIZE 97, pro které je nezbytný přesun vozidlem. Společnost AAA Auto a.s. se tak stala jedním ze tří hlavních partnerů Nadace VIZE 97.
Dne 31. ledna 2011 v 16 hod v sídle společnosti AAA Auto, a.s. došlo za účasti pana exprezidenta Václava Havla, spoluzakladatele Nadace VIZE 97 a pana Anthonyho Jamese Dennyho, majitele a generálního ředitele společnosti AAA Auto, a.s. k symbolickému předání klíčů od vozu AUDI A6, který bude Nadace VIZE 97 využívat pro své charitativní aktivity.
Společnost AAA Auto, a.s. a Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97 se budou snažit rozšířit svou spolupráci i na dalších charitativních projektech a společnými silami tak pomáhat všude tam, kde je to nejvíce potřeba.
O společnosti AAA Auto a.s.
Společnost AAA Auto působí na trhu již 19 let a v současnosti provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papíru v Praze a Budapešti, ve stejném roce byla společnost podle studie Ernst & Young zařazena do první desítky největších distributorů automobilů v Evropě. Podle neauditovaných výsledků prodala v roce 2010 skupina AAA AUTO 39 531 automobilů, v předcházejícím roce zvítězila v nezávislém spotřebitelském testu autobazarů Mladé Fronty DNES a webové stránky www.aaaauto.cz se umístily na prvním místě mezi automobilovými firmami v soutěži Web Top 100.
O Nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97
Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97 má poměrně široký okruh zájmů, což vyplývá ze zaměření jejích zřizovatelů a z tradic, na něž navazuje. Nadace působí hlavně v oblasti sociální, zdravotnické, vzdělávací a kulturní, příležitostně organizuje nebo podporuje různé počiny na poli péče o lidská práva a rovněž reaguje na aktuální potřeby společnosti. Nadace se přitom snaží – v duchu svého názvu – hledat a podporovat především to, co míří do budoucna, to, co se dnes může někomu zdát méně důležité nebo dokonce okrajové, co se ale teprve časem zhodnotí, to, co má povahu příkladu či modelu, co je spíš dalekozraké než krátkozraké, co má rys průkopnictví či vizionářství. Menšími finančními částkami nadace zároveň jednorázově i pravidelně podporuje nejrůznější organizace a jednotlivce, kteří naléhavě potřebují pomoc.