8. ledna 2010 představila značka Peugeot nový projekt, v němž konkretizuje své cíle pro období do roku 2015:
- Ve světovém žebříčku automobilových značek postoupit o 3 místa,
- Stát se referenční značkou v oblasti designu,
- Dosáhnout vedoucího postavení ve službách mobility.
Těchto cílů chce značka Peugeot dosáhnout novou produktovou strategií, novým designem, novou nabídkou služeb mobility a novou vizuální identitou.
Dvojí produktová ofenzíva
Peugeot potvrzuje své kvality v oblastech, které jsou mu historicky vlastní.
Peugeot, to je vůz s atraktivním designem, který spojuje automobilové potěšení s ekologickou efektivitou. Vůz značky Peugeot nebude nikdy čistě funkčním dopravním prostředkem, ale automobilem vyvolávajícím emoce a vyzývajícím k pohybu.
Značka investuje do revolučních technologií:
- elektrického pohonu modelu i0n a skútru e-vivacity – od roku 2010;
- hybridní dieselové technologie u modelu 3008 – od roku 2011;
- e-HDI a micro-hybridní technologie u celé dieselové modelové řady – od roku 2011;
- hybridního dobíjecího dieselu – v roce 2012.
Peugeot získává nová teritoria.
Značka investuje do oblasti prostorných vozů, vytváří speciální řadu vozů překračující hranice sériové řady a vyvíjí modelovou řadu pro mezinárodní trhy.
Peugeot posouvá limity automobilismu a sestrojuje vozidlo, které zhmotňuje ideu BB1.
Koncept BB1 je revolučním pojetím městské mobility budoucnosti: 2,5m, 4 místa a 100% elektrický pohon. Je maximálně kompaktní, živý a výborně ovladatelný. Všestranně propojený, maximálně variabilní se zcela novou a novátorskou architekturou – BB1 boří zažité automobilové zákony.
S touto produktovou ofenzívou uvede Peugeot na svých tradičních trzích i na nových územích v období od roku 2010 do 2012 celkem 14 nových modelů.
V celosvětovém pořadí prodejů všech automobilových značek se dnes Peugeot nachází na 10. místě a jeho cílem je postoupit do roku 2015 o tři pozice.
Nový design
Jak dokazuje koncept SR1, Peugeot přistupuje k výrazné obnově svého stylu. Tento koncept je zosobněním toho nejvýraznějšího, neodvážnějšího a nejčistšího ze stylu značky Peugeot zítřka.
Odhaluje hlavní stylové křivky budoucích modelů Peugeot a interpretuje historické rysy značky: ušlechtilost, harmonii, ladnost šelmy a dynamiku. Atletický, vyvážený, smyslný, s exkluzivním interiérem a špičkovými technologiemi… tento „automobil snů“ přináší a dále rozvíjí téma « Roadster Grand Tourisme ».
Nové služby mobility
Peugeot je jedinou značkou na světě, která nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb.
V roce 2010 zavádí značka inovativní servisní služby na přání – projekt Mu by Peugeot v Evropě. Tato originální nabídka všestranné mobility umožňuje majitelům automobilu i těm, kteří vůz nevlastní, zákazníkům značky Peugeot i ostatních značek, aby na základě předplacené karty, kterou si mohou kdykoliv jednoduše dobít přes internet, využívali celou škálu služeb.
Nová identita
Peugeot vyjadřuje unikátní spojení perfekcionismu a emocí. Záměrem značky je, aby emoce vždy byly nedílnou součástí automobilového zážitku: Peugeot proto nikdy nebude jen čistě funkčním automobilem.
Peugeot představuje své nové mezinárodní heslo, které bude všude na světě nositelem a ilustrátorem tohoto nového projektu značky: Peugeot, MOtiOn & EmOtiOn.
V roce své 200leté existence zavádí značka nové grafické standardy, kterými obnoví svou vizuální identitu ve všech svých aktivitách po celém světě.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií