Navigace Mio Moov získávají po celém světě jedno ocenění za druhým

Když si dnes spotřebitelé chtějí koupit GPS navigaci, čím dál častěji si udělají srovnání na internetu, případně dají na doporučení médií.

Mio jako přední výrobce přenosných navigací obdrželo v roce 2008 více než 10 autoritativních cen pro řadu Moov a doporučili ji četní experti a média po celém světě.

Už jen v Číně dostaly navigace Moov 360 a Moov 370 v médiích celkem 13 cen. K těm nejprestižnějším patřily „Produkt roku 2008“ (časopis CHIP), „Nejlepší výrobek roku podle redakce“ (internetové stránky MicroComputer), „GPS navigace roku“ (časopis Stuff). V západní Evropě je nejoblíbenějším výrobkem navigace Moov 200 a média ji doporučují jako velmi dobrou koupi.

Na počátku února získala navigace Mio Moov 200 první místo na proslulém portálu Benchmark.pl jako „Produkt roku 2008“ mezi navigacemi. V anketě dostala navigace Mio Moov 200 celkem 43 procent hlasů. (http://www.benchmark.pl/recenzja/show/recenzja_id/1606).

Tato chvála od expertů i médií svědčí o tom, že Mio dodává inovátorské a vysoce kvalitní navigace se stylovým designem a uživatelsky příjemným systémem. Aby společnost Mio dostála svému heslu „Explore More“, tedy „Objevte více“, v roce 2008 začala prodávat řadu Moov se stylovým a kompaktním designem, uživatelsky příjemným dotykovým rozhraním, navigací podle fotografií, hands-free voláním a online vyhledáváním bodů zájmu. Navíc jsou téměř všechny navigace Mio Moov pojištěny proti krádeži a loupeži. Dostalo se jí mimo jiné těchto prestižních ocenění: ceny za inovaci a design na tchaj-pejském Computexu, ceny iF Product Design za rok 2009 a ceny za produkt s dobrým designem v Tchaj-wanu.

„Pro společnost Mio je velkou ctí, že se jí od celosvětové komunity dostává takového velkého uznání. Tyto prestižní ceny dokazují, že se společnosti Mio daří vyvíjet sofistikované produkty, které zohledňují potřeby našich uživatelů,“ uvedla Justine Liu, globální ředitelka marketingu společnosti Mio Technology. „Až si budou spotřebitelé vybírat mezi nejlepšími navigacemi, mohou tyto recenze a ceny od expertů vzít v úvahu jako doklad o kvalitě produktů firmy Mio.“

Řada Mio Moov získala v roce 2008 mimo jiné tato ocenění:

Moov 200

  • První místo v anketě „Produkt roku 2008“ v kategorii GPS navigací na portálu Benchmark.pl, Polsko
  • „Tip redakce“, časopis Digital World, Francie
  • „Nejlepší GPS navigace za nízkou cenu“, časopis Amobil, Norsko

Moov 300

  • „Deset nejpopulárnějších GPS navigací“, (do výběru se dostaly ještě modely Moov 370 a A201), internetové stránky CCW (China Computer Worlds), Čína

Moov 330

  • „Tip redakce“, časopis PC Expert, Francie

Moov 360

  • cena „IT produkt roku 2008“ českého časopisu ComputerWorld
  • ocenění „Extra PC Tip” českého časopisu Extra PC
  • ocenění „Click! Tip” českého časopisu Click!
  • navigace Moov 370 a Moov 360 obsadily první a druhé místo žebříčku v rubrice „Tip redakce“ časopisu CHIP, Čína
  • „GPS navigace roku“, časopis Stuff, Čína

Moov370

  • ocenění „Špičková kvalita“ časopisu Mobil, Dánsko
  • navigace Mio Moov 370 Europe získala cenu „PC Professionale VIP“ od časopisu PC Professionale, Itálie
  • „Nejoblíbenější GPS navigace“ na internetových stránkách CCW (China Computer Worlds), Čína
  • „Produkt roku 2008“, časopis CHIP, Čína

Moov380

  • cena za inovaci a design na tchaj-pejském Computexu
  • cena iF Product Design za rok 2009
  • cena za dobrý design v Tchaj-wanu
  • „Tip redakce“, Digital Home, Tchaj-wan

*Poznámka: Jednotlivé produkty a modely se liší region od regionu. Chcete-li se dozvědět další podrobnosti o produktech a jejich maloobchodní cenu, navštivte webové stránky Mio na www.mio.com/cz.

Mio Technology Corporation — informace

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský temperament v moderním kabátě

Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský...

SEAT to není jen její mladší a ambicióznější Cupra. Španělská automobilka slaví 75 let a dává to patřičně najevo. Do nového výročí vstupuje s modernizovanými modely Ibiza a Arona –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy knihy: Ujela 693,38 kilometru na jedno dobití

Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy...

Kia přepsala historii a stanovila nový globální standard dojezdu elektrických vozidel. Kia PV5 Cargo, první specializované elektrické lehké užitkové vozidlo značky a součást průkopnické řady...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda Prelude: Návrat technické ikony

Honda Prelude: Návrat technické ikony

Po pětadvaceti letech se na evropské silnice vrací legendární jméno – Honda Prelude. A vrací se v podobě, která dokonale vystihuje dnešní automobilovou éru: plně hybridní kupé e:HEV,...