Autocentrum je založeno na úspěšném konceptu tzv. „baby bazaru“ – malá, provozně efektivnější pobočka, která dosahuje stejného výkonu při nižším počtu zaměstnanců a nižších provozních nákladech.


Cíleně monitoruje poptávku v regionu a nabízí kompletní balíček služeb standardně poskytovaný v síti autocenter skupiny včetně finančního poradenství úvěrového či leasingového financování koupě vozidla.
Nové autocentrum vytvoří 10 nových pracovních míst. Otevírací doba autocentra je denně od 9 do 19 hodin a zákazníkům bude nabízet přes 100 automobilů.
„V největších městech na Slovensku již úspěšně působíme, a nyní proto přichází na řadu vybraná menší města, která leží na dopravních křižovatkách a mají dostatečně velká spádová území,“ uvedl ředitel AAA AUTO pro Slovensko Marián Broškovič. Připomněl, že během loňského roku byla otevřena autocentra ve městech Trenčín, Poprad a Lučenec, letos pak následovala Prievidza. „Zároveň rozšiřujeme portfolio nabízených služeb ve stávající síti autocenter a před pár dny jsme na Slovensku zahájili prodej zánovních vozů pod značkou AAA PREMIUM AUTO, s níž si slibujeme získat stále rostoucí skupinu náročnějších zákazníků,“ prohlásil Marián Broškovič.