Nové autobusy Mercedes-Benz jsou vybaveny podle pecifických požadavků společnosti British Airways. Patří k nim například automatická klimatizace, troje dveře pro nástup cestujících, jedny na straně řidiče a dvoje na protější straně tak, aby byl zabezpečen rychlý nástup a výstup cestujících. Aby bylo možné nabídnout pasažérům co největší pohodlí, byla u nových letištních autobusů snížena kapacita cestujících z původních 100 míst při stejné délce autobusu (12 m) na 45 míst.
Směrodatná pro rozhodnutí společnosti British Airways nakoupit autobusy Mercedes-Benz byla moderní technika vozidla s technologií Blue-Tec 5 vyhovující předpisům na ochranu životního prostředí. Tato technologie splňuje již dnes směrnice pro emise výfukových plynů, které budou v Evropě platit teprve od roku 2009. V porovnání s dnešními ustanoveními o emisích výfukových plynů se díky normě Euro 5 redukují emise oxidů dusíku ještě o dalších 43 %. Aktuální a budoucí stupně emisí výfukových plynů splňuje autobus Mercedes-Benz Citaro díky technologii Blue-Tec spočívající v technice SCR (Selective Catalytic Reduction).
Řada autobusů Mercedes-Benz Citaro byla uvedena na trh v roce 1998. Se svými 17 500 vozidly, která byla mezitím vyrobena, je Citaro nejúspěšnějším městským autobusem v tomto segmentu. Autobus Citaro láme všechny rekordy: v minulém roce jich bylo poprvé vyrobeno více než 3000 kusů. Jeho vysoce moderní technologie z něj činí výrobek budoucnosti. Vedle motorů Blue-Tec 4 a Blue-Tec 5 je k dodání také s plynovým pohonem a technikou EEV (Enhanced Environmental friendly Vehicle).
Již čtyři roky se v Evropě a v zámoří testuje 36 autobusů Mercedes-Benz Citaro s palivovým článkem.
Ještě v tomto roce bude představen autobus Mercedes-Benz Citaro s hybridním pohonem.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií