V červenci 2015 se v AAA AUTO prodalo nejvíce vozů s klimatizací v celé historii

Zákazníci vzali automobily s klimatizací v AAA AUTO útokem.

Podíl automobilů s klimatizací prodaných v AAA AUTO

– tvoří v současnosti téměř 78 % Vysoké teploty panující v uplynulých týdnech měly za následek, že se letošní červenec v AAA AUTO stal rekordním měsícem, co se týče prodaných vozů s klimatizací. Klimatizovaný automobil si zde koupilo přibližně 86 % zákazníků. Zatímco v roce 2008 se klimatizace řadila k nadstandardní výbavě automobilů a disponovalo jí pouze každé druhé ojeté auto, v současnosti ji nemá jen každý sedmý prodaný vůz. Od roku 2011 AAA AUTO prodalo více jak 132 tisíc vozů s klimatizací. Za čtyři roky se zvýšil podíl automobilů s tímto prvkem ve výbavě o celých 17 % na rekordních 85,35 %.

Vozy s automatickou klimatizací si z AAA AUTO

– v červenci odvezlo 41,17 % zákazníků, vozů s manuální klimatizací bylo prodáno ještě o něco více, a to 44,18 %. Prodeje klimatizovaných vozů v AAA AUTO tak v červenci předstihly současný stav automobilů s klimatizací v provozu, kdy se nyní na českých silnicích dle některých statistik pohybuje přibližně 40 % aut s manuální a 35 % s digitální klimatizací.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO vysvětluje:

„Klimatizace jako součást výbavy v dnešní době má jen minimální dopad na výši ceny. Ten se například u dvou srovnatelných ojetých vozů pohybuje v řádech maximálně jednotek tisíc korun. Klimatizace v dnešní době představuje standardní součást vozu a kupující má díky tomu za téměř stejnou cenu další stupeň výbavy navíc.“

Dalším trendem v moderní komfortní výbavě ojetých aut

– jsou rostoucí prodeje vozů s dvou a čtyř-zónovou klimatizací. Stále častěji se v nabídce ojetých vozů objevují auta s větranými sedačkami. Například nové BMW řady 7 může být vybaveno větranými sedačkami na místě řidiče i všech spolujezdců.

Zdroj: Temper Communication,a.s. Praha

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství s Atlético de Madrid

Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství...

Hyundai Motor se stane globálním automobilovým partnerem desetinásobných mistrů nejvyšší španělské fotbalové soutěže La Liga Od příští sezony bude logo Hyundai na rukávech všech dresů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zaměstnanci ŠKODA AUTO opět pomáhali českým lesům

Zaměstnanci ŠKODA AUTO opět pomáhali...

ŠKODA AUTO uspořádala o víkendu dobrovolnickou akci zaměstnanců ŠKODA AUTO zaměřenou na výsadbu lesa a boj proti kůrovci v Krkonoších V sobotu 16. června bylo v rámci projektu ŠKODA Stromky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai jako první zavádí revoluční službu „Zavolejte si svého prodejce“

Hyundai jako první zavádí revoluční...

Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V italském portfoliu P3 se ustájily ikony motorismu –  Lamborghini a Ducati

V italském portfoliu P3 se ustájily...

Společnost P3 předala ve svém italském parku P3 Sala Bolognese do rukou výrobců supersportovních automobilů Lamborghini a motocyklů Ducati novou halu. Stavba šitá na míru potřebám obou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CYPRUS RALLY 2018: KYPERSKOU ŠOTOLINOU PRO ŠESTÉ MÍSTO

CYPRUS RALLY 2018: KYPERSKOU ŠOTOLINOU...

Skvělý výsledek posádky Štajf – Ehlová v silné evropské konkurenci Další cenné body do blízkovýchodního šampionátu MERC Těžká soutěž pro všechny posádky poznamenaná množstvím...