Program PEUGEOT VYZKOUŠENÉ VOZY nabízí úspěšně prověřené ojeté vozy s Pečetí jakosti DEKRA v České republice už pátým rokem

Dosud byl limit pro zařazení vozidla do programu nastaven na 6 let a 130 tisíc km, nyní však došlo díky kvalitě vozidel k jeho navýšení na 8 let a 180 000 km.

1ojetepeugeot1000

Program PEUGEOT VYZKOUŠENÉ VOZY

– vznikl v říjnu roku 2010 jako reakce na netransparentní trh s ojetými automobily v České republice. Za uplynulých pět let se do projektu zapojilo 15 koncesí značky Peugeot. Celkem prošlo programem PEUGEOT VYZKOUŠENÉ VOZY (PVV) téměř 3 000 vozidel. Tyto ojeté vozy většinou původně sloužily v ČR jakožto referentské, nebo byly dovezeny ze zahraničí, zejména z Belgie a Francie, kde byly používány v rámci krátkodobých pronájmů, operativních leasingů apod.

Vozy se řadí do dvou skupin: Premium a Confort

Kategorie Premium, která představuje asi 70 % automobilů v programu, zahrnuje vozy do tří let stáří a s nájezdem do 60 000 km. Kategorie Confort zahrnuje vozy ve stáří v rozmezí 3 až 8 let s nájezdem až 180 000 km. Díky nově navázané spolupráci s renomovanou společností Car Garantie získává zákazník u všech vozů PVV automaticky záruku minimálně na 12 měsíců, za kterou nepřiplácí, která je součástí vozu. Záruka samozřejmě pokrývá veškeré důležité konstrukční prvky a díly vozidla a obsahuje i asistenční službu včetně ubytování či náhradní dopravy pro případ potřeby. Záruka platí standardně po celé Evropě. Podmínkou zařazení vozu do programu je získání Pečeti jakosti DEKRA, nezávislého certifikátu, který garantuje kvalitativně stejnou úroveň technického stavu a hodnocení vozu nezávisle na prodejním místě. Zákazník tak získává jistotu, že vozidlo, které kupuje, je prověřené a připravené podle nadnárodních standardů a nečekají ho žádná nepříjemná překvapení.

Kromě toho nabízí program PVV řadu dalších benefitů

Možnost prohlídky vozu po roce nebo ujetí 10 000 km zdarma u prodejce, výměnu vozu v případě nespokojenosti do 30 dnů od koupě (podle podmínek PVV) a samozřejmě profesionální přístup a zázemí. Nezanedbatelnou přidanou hodnotou je právní jistota a servisní zázemí značky Peugeot. Samozřejmostí je možnost výkupu či protiúčtu staršího vozu za nové, zánovní nebo ojeté vozidlo u všech koncesionářů programu PVV.

Ondřej Husák, vedoucí prodeje ojetých vozů komentuje:

„Je-li s vozidlem dobře zacházeno, i po osmi letech od nákupu může být velice kvalitní a připravené bezchybně sloužit novému majiteli po řadu let. Takové vozy – perfektně zkontrolované a z prověřených zdrojů – pak můžeme bez obav zařadit do programu a rozšířit tak naši nabídku vozidel,“ komentuje Ondřej Husák, vedoucí prodeje ojetých vozů a dodává: „Program PEUGEOT VYZKOUŠENÉ VOZY si i přes nevýhodu v podobě oslabení koruny vede velmi dobře – daří se získávat stále více kvalitních vozidel ze zahraničí. Certifikované ojeté vozy si svoji kvalitou získaly dobrou pověst a zájem o ně narůstá. Rozumně uvažující a hospodařící člověk si lehce uvědomí výhody tohoto programu i benefity, které se mu nabízí“.

Obdobně zaměřené programy úspěšně fungují i v dalších evropských zemích. Za rok 2014 objem certifikovaných ojetých vozů prodaných značkou Peugeot v Evropě vzrostl o 9 %.

Značka Peugeot

– je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

–  působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku 1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...