Peugeot představuje nové motorizace 1.6 HDI a 2.0 HDI

Dynamika a temperament značky posiluje…

Společnost Peugeot Česká republika s.r.o. a síť koncesionářů Peugeot uvádí na český trh nové motorizace 1.6 HDI o výkonu 110 k a 2.0 HDI o výkonu 136 k.


Vznětový motor 1.6 HDI o výkonu 110 k je nabízen u sportovních verzí modelu 206 (verze výbavy Premium a XS) a 206 SW (verze výbavy XS) a v modelové řadě 307 ve všech verzích výbavy kromě základní XR. U modelu 307 nahrazuje motorická jednotka 1.6 HDI motorizaci 2.0 HDI o stejném výkonu.

Peugeot představuje nové motorizace 1.6 HDI a 2.0 HDI
Peugeot představuje nové motorizace 1.6 HDI a 2.0 HDI


Čtyřválec 1.6 HDI 16V dosahuje maximálního výkonu 80 kW (110 k) a točivého momentu 240 Nm při 1 750 1/min. Díky funkci overboost lze točivý moment nárazově zvýšit až na 260 Nm. Motor je opatřen filtrem pevných částic (FAP) s minimální životností 120 000 km (FAP k dispozici pouze v modelové řadě 206). Průměrná spotřeba v kombinovaném provozu dosahuje u modelu 206 hodnoty 4,8 l/100 km, mimo město 4,1 l/100 km a ve městě 6 l/100 km, u modelu 307 se pohybuje průměrná spotřeba v kombinovaném provozu na hodnotě 4,9 l/100km, mimo město 4,3 l/100 km a ve městě 6,1 l/100 km. Motor splňuje emisní normy Euro 4.


Výkonnostní a ekologické parametry motoru jsou doprovázeny zřetelným zlepšením akustického komfortu a snížením vibrací. Na příkladném jízdním komfortu se podílí i použitá pětistupňová převodovka ovládaná lanky se zkráceným převody a nový posilovač řízení.


Základní cena modelu 206 s motorem 1.6 HDI ve verzi Premium je 496 900 Kč. Model 307 s motorem 1.6 HDI lze pořídit od druhé verze výbavy XR Présence za cenu od 565 000 Kč.


Nový vznětový motor 2.0 HDI o výkonu 136 k stojí na vrcholu nabídky dieselových motorů HDI a je nabízen pouze v nejvyšších verzích výbavy XT a XSI u modelu 307 a verzi SW Pack u modelu 307 SW. Motor je konstrukčně založen na bázi motoru 2.0 HDI 110 k, odlišuje se však hliníkovou hlavou s šestnáctiventilovou technikou, systémem vstřikování Siemens tzv. druhé generace (vyvíjí tlak vstřiku 1 650 barů a je ovládán piezoelektricky) a turbokompresorem s proměnnou geometrií. Motor je vybaven šestistupňovou převodovkou. Točivý moment jednotky dosahuje maxima 320 Nm při 2 000 1/min. Systém overboost navíc umožňuje jednorázové zvýšení točivého momentu až na 340 Nm. Motor 2.0 HDI 136 k je vybaven filtrem pevných částic (FAP), který splňuje emisní normy Euro 4, a jehož životnost dosahuje minimálně 120 000 km. Průměrná spotřeba v kombinovaném provozu dosahuje u modelu 307 hatchback hodnoty 5,4 l/100 km, mimo město 4,5 l/100 km a ve městě 7,1 l/100 km.


Mezi prvky základní výbavy modelu 307 s motorem 2.0 HDI 136 k patří např. automatická klimatizace, rádio s CD přehrávačem, kožený volant, mlhové světlomety, automatické stěrače s detektorem deště, samočinná aktivace světlometů a elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko. Cena modelu 307 s motorem 2.0 HDI 136 k ve verzi XT začíná na 675 000 Kč.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 38. Rally Pačejov se bude konat již tuto sobotu 29. července s centrem v Horažďovicích a Autoklub Peugeot Rally Talent zve všechny své fanoušky k tratím RZ do západních Čech

38. Rally Pačejov se bude konat již tuto...

Pořadatelé z AMK Pačejov připravili pro více než stovku posádek 8 rychlostních zkoušek o celkové délce bezmála 75 kilometrů. Posádka Filip Mareš – Jan Hloušek do nich odstartuje – se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v Silk Way Rally

Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v...

Cyril Despres/David Castera proměnili dva starty ve dvě vítězství. Jako vítězové Silk Way Rally 2016 triumfují i letos poté – co vedli po celý druhý týden soutěže. Jejich Peugeot DKR č....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally připsal šesté umístění na prvním a druhém místě

Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally...

Po 11. etapě Cyril Despres získal několik dalších minut ke svému celkovému vedení v Silk Way Rally, zatímco jeho týmový kolega Stéphane Peterhansel etapu vyhrál. Despres dojel druhý –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Týmový duch Peugeotu ožil, když Despres v 10.etapě upevnil vedení v Silk Way Rally

Týmový duch Peugeotu ožil, když...

Po včerejších dramatech byla 10.etapa pro Team Peugeot Total mnohem méně komplikovaná, neboť dva zbývající vozy dojely bezpečně do cíle. Cyril Despres/David Castera s vozem Peugeot DKR č. 100...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V deváté etapě Silk Way Rally Team Peugeot Total prožil dramatické okamžiky,  neboť vedoucí Sébastien Loeb havaroval, Stéphane Peterhansel úžasným způsobem etapu vyhrál a Cyril Depres převzal vedení v soutěži, kterou loni vyhrál je v čele soutěže!

V deváté etapě Silk Way Rally Team...

Po včerejším krátkém volném dnu v Urumqi v  Číně se dnes „Tým snů“ Peugeotu za volanty vozů Peugeot DKR a Peugeot DKR Maxi vrátil do akce v soutěži Silk Way Rally. Sébastien Loeb na...