Peugeot na Pekingském autosalonu představil ve světové premiéře nový elegantní a důstojný sedan Peugeot 408

Díky této nabídce určené na čínský trh se značce daří urychlit oživení své nabídky, které zde započalo uvedením crossoverů 3008 a 2008.

1npeu4081000

Nový Peugeot 408: design ve službách technologie

Nový Peugeot 408 nabízí veškeré kvality elegantního sedanu vyššího čínského segmentu C. Design vozu přebírá nejnovější designové principy značky. Z jeho linií a tvarů vyzařuje dokonalý soulad mezi rychlostí, rovnováhou, robustností, elegancí a bezpečností. Moderní charakter jeho prvků výbavy, jako jsou světlomety s LED diodami a benzínový přeplňovaný motor 1,6 l THP se systémem Stop & Start, dokonale ilustruje posun značky směrem k luxusnějším kategoriím výrobků.

Nový Peugeot 408 symbolizuje a posiluje strategii „E power“

– kterou prosazuje podnik DongFeng Peugeot již více než 2 roky. Vůz kombinuje přeplňovaný motor 1.6 THP s přímým vstřikováním a systém Stop & Start. Tento inovativní systém otevírá podniku DongFeng Peugeot bránu k nové „mikrohybridní“ éře. Tuto technologii, která dokonale splňuje požadavky trhu, čínská klientela velmi očekává, neboť v sobě spojuje vynikající úroveň výkonu a ochranu životního prostředí.

Nový Peugeot 408 se stane na trhu s vozy střední velikosti měřítkem, neboť nabízí dvojí výhodu: kompletní nabídku s technologií Stop & Start a velký rozvor 273 cm, který je synonymem pro prostornost a komfort. Nový Peugeot 408 bude rovněž vybaven systémem Park Assist a čidly mrtvého úhlu. Všechny tyto nové prvky výbavy se stanou referencí z hlediska bezpečnosti a technologie.

Nový Peugeot 408: nové stylové principy

Nový Peugeot 408 představuje stejně jako koncepční vůz Peugeot Exalt poprvé nové stylové principy značky. Logo značky Peugeot se objevuje ve středu masky chladiče, jako výrazný znak hrdosti a příslušnosti ke značce.

Nový Peugeot 408: nové perspektivy růstu v Číně

Nový Peugeot 408, který doplňuje modely 301, 308, 508 a crossovery 2008 a 3008, obnovuje nabídku v čínském vyšším segmentu C. Tato nosná a silně zastoupená kategorie představuje dnes téměř 1 400 000 vozů.

Typický zákazník, který si v Číně zakoupí Peugeot 408, je třicetiletý obyvatel města, který miluje nové technologie, je na sociálním i profesním vzestupu a v 70 % si kupuje své první auto. Nový model značky nabízí vedle dynamického stylu řadu vlastností, díky nimž dosáhne ambiciózních cílů z hlediska prodeje a image. Nový Peugeot 408 představuje velmi vysoký standard z hlediska funkcí a technologií.

Nový Peugeot 408, který se jako první vyrábí v Číně na platformě EMP2, využívá veškerých technologických novinek skupiny.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...