PEUGEOT MUSIC: hudební zážitky se značkou Peugeot, kdykoliv a kdekoliv

Peugeot spouští inovativní hudební experiment PEUGEOT MUSIC, jehož cílem je prostřednictvím hudebního světa přiblížit stávajícím i potenciálním zákazníkům hodnoty značky Peugeot a přenést do jejich počítačů, tabletů či chytrých telefonů.

1peugotmusic1000

Značka chce pomocí Peugeot Music

– posílit svůj vztah se stávajícími zákazníky i připoutat pozornost nové, zejména mladší klientely. Peugeot Music je jedinečný mezinárodní hudební projekt, díky němuž se může kdokoliv kdekoliv prostřednictvím jakéhokoliv počítače, tabletu či chytrého telefonu ponořit do hudebního světa Peugeot. Digitální platformu tvoří webové stránky http://peugeotmusic.com/ věnované vybraným mezinárodním umělcům, webové rádio a klub Peugeot Music.

Peugeot si za tímto účelem vybral velkou mezinárodní agenturu MBM Music, která se specializuje na hudební identitu významných luxusních značek. Této agentuře se podařilo osvojit si hodnoty značky Peugeot a vyjádřit je hudbou. Prostřednictvím svého výběru interpretů tak Peugeot Music ilustruje DNA značky.

Peugeot Music, mezinárodní zvuková identita

Posluchači objeví na webovém rádiu Peugeot Music exkluzivní vybrané playlisty. Členové klubu Peugeot Music se budou moci interaktivně zapojit, získávat jedinečné nahrávky, objevovat nové talenty, poslouchat koncerty v přímém přenosu, vyslechnout si rozhovory s umělci,…

Webové rádio Peugeot k dispozici také ve všech kontaktních místech značky: v showroomech, na autosalonech i ve vozech Peugeot, a to již od modelu nový Peugeot 108 prostřednictvím systému Mirror Screen.

Peugeot, objevovatel talentů

V duchu sloganu „Motion & Emotion“ nachází Peugeot v hudbě prostor pro přirozené vyjádření image značky. Ukázalo se to zejména prostřednictvím reklamních kampaní pro televizi. Možnosti, které značka nabízí, využili jako odrazový můstek mladí umělci, jako byl Yuksek v případě kampaně značky Peugeot a jejího titulu „Tonight“, Jabberwocky s hitem „Photomaton“ z reklamy na vůz Peugeot 208 nebo kalifornská skupina Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, jejichž skladba „Home“ je nyní spojena s reklamou na vůz Peugeot 2008.

Nejnovější investicí značky Peugeot do světa hudby je partnerství, které značka podepsala se skvělou mladou švédskou zpěvačkou Lykke Li v rámci uvedení budoucího modelu Peugeot 108. 28letá Lykke Li je mezinárodně známá svou písní „I Follow Rivers“. V květnu vydala třetí album „I Never Learn“, na kterém je i píseň „Gun Shot“ spojená s kampaní k vozu Nový Peugeot 108, která bude spuštěna na začátku června.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
KONTAKT spol. s r.o.
Svobodova 2050, 511 01 - Turnov
481 325 726
oztu@havex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...