Peugeot 206 SW na český trh 2. září 2002

V prodeji ve dvou úrovních výbavy, se třemi benzínovými a dvěma dieselovými motory.

Nový Peugeot 206 SW bude v prodeji ve výbavě X-line a XS a bude dodáván se třemi benzínovými a dvěma dieselovými motory HDI. Do konce roku 2002 se v České republice předpokládá prodej 400 kusů tohoto modelu. Cena modelu bude oznámena v době uvedení.

Peugeot 206 SW na český trh 2. září 2002
Peugeot 206 SW na český trh 2. září 2002
Peugeot 206 SW na český trh 2. září 2002

Modelová řada 206:
Peugeot 206 byl uveden v roce 1998 na ženevském autosalonu a na podzim téhož roku začal jeho prodej i v České republice. Na konci roku 2000 uvedl Peugeot další karosářskou verzi – 206 Coupé Cabriolet, resp. dvě verze v jednom modelu. V roce 2001 bylo vyrobeno dva a půl milionu vozů 206 na celém světě. 206 byla loni nejlépe prodávaným vozem v Evropě (všechny verze: hatchback, coupé cabriolet a užitková verze) a zároveň nejprodávanějším zahraničním modelem v České republice. Vozy modelové řady Peugeot 206 se vyrábějí v sedmi závodech na třech kontinentech. Denně je vyrobeno více než 3 500 kusů. Podíl 3-dveřové je 43,5 %, 5-dveřové verze 52 % a 206 CC 4,5 %. Team Peugeot 206 WRC dvakrát zvítězil v mistrovství světa značek v rallye.

Peugeot 206 byl na český trh uveden na podzim roku 1998. Od svého uvedení do června 2002 je Peugeot 206 nejprodávanějším zahraničním vozem u nás. Od uvedení na trh do června 2002 bylo v České republice prodáno 12 659 Peugeotů 206. V roce 1998 539 ks, 1999 2037 ks, 2000 3814 ks, 2001 4105 ks, do června 2002 2164 ks.Jako nejoblíbenější vůz v České republice získal Peugeot 206 cenu Auto roku 99.


V září 2001 byla na frankfurtském autosalonu představena studie Peugeotu 206 SW, jejíž sériová verze byla ve Francii uvedena na trh v červnu 2002 a od září tohoto roku bude v prodeji i v České republice. Model 206 SW je reakcí značky Peugeot na požadavky zákazníků, kteří mají zájem o maximálně praktický vůz s dynamickým a líbivým designem za dostupnou cenu. Peugeot 206 SW představuje kompaktní variabilní vůz pohyblivý ve městě.


Celková délka vozu, která je oproti hatchbacku prodloužená o 21 cm, tj. na 403 cm. Rozvor zůstává stejný (244 cm), výška prahu zavazadlového prostoru je snížena na 53 cm. Hmotnost modelu 206 SW činí 990 kg (1.1), což je o 80 kg (1.1), více než u verze hatchback. Užitečná hmotnost však zůstává zachována (495 kg u verze 1.1).


Zcela nový prvek představuje u modelu 206 SW řešení pátých dveří, které jsou opatřeny originálním zadním oknem, které lze otevírat a zamykat nezávisle na zadních dveřích a je možné jej zamknout manuálně nebo vysokofrekvenčním dálkovým ovládáním. Samostatné zadní okno představuje další praktický prvek modelu 206 SW, jelikož umožňuje snadný a pohodlný přístup k zavazadlům, aniž by uživatel musel otevírat celé zadní dveře. Díky multiplexnímu rozvodu jsou zadní okno i zadní dveře bezpečnostně zajištěny proti otevření např. při zastavení na křižovatce. Oba zámky se automaticky uzamknou, jakmile vůz dosáhne rychlosti 10 km/h., a odemknou, jakmile jsou otevřeny jedny z bočních dveří. Dalším bezpečnostním opatřením je automatické uzamknutí vozu, jestliže do 30 sekund po odemknutí nedojde k otevření žádných dveří, vozidlo se automaticky uzamkne.


Peugeot 206 SW nabízí svým pasažérům více místa než hatchback a to jak nad hlavou, tak v šíři ramen. Zadní sedala s novým designem přinášejí větší pohodlí cestujících. Nové pojetí zadních dveří umožňuje lepší přístup k zadní řadě sedadel, která jsou tvořena vyjímatelnou dělenou lavicí, která je sklopná v poměru 1/3 – 2/3. Zavazadlový prostor o velikosti 313 dm3 nabízí o 28% více úložného prostoru než verze hatchaback (měřeno pod krytem zavazadlového prostoru s nesklopenými sedadly). Pro využití zavazadlového prostoru pod krytem s vyjmutými zadními sedaly, poskytuje 206 SW objem 480 dm3, což je o 85% více nákladového prostoru, než u hatchbacku. V případě naložení zavazadlového prostoru až po střechu bez vyjmutí zadních sedadel, pojme 206 SW 665 dm3 nákladu, s vyjmutím sedadel pak až 1 136 dm3. Pro bezpečnostní oddělení vysokého nákladu od pasažérů je možné objednat jako doplněk na přání síťku, která je k dostání i u modelů 307 SW a 307 Break.


Elegantní plynulé linie karoserie, v přední části shodné s hatchbackem, se protahují do zadní části vozu. 206 SW se vyznačuje několika výraznými charakteristikami, které podtrhují dynamický styl modelu: střešní nosiče v černé barvě po celé délce střechy, 3 boční okna s černým rámem, do kterého jsou zapuštěny kliky zadních dveří, černý spoiler na zadní části, zpětná zrcátka, kliky předních dveří a kryt osvětlení registrační značky v barvě karosérie, zadní světla ve tvaru bumerangu.


Výbava X-lineMotory: Benzinové 1.1 a 1.4, naftové 1.4 HDI (od října 2002).


Standardní výbava: airbag řidiče a spolujezdce, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání + radiové dálkové ovládání, posilovač řízení, otáčkoměr, tónovaná skla, výškově nastavitelný volant, výškově a osově (od 10/02) nastavitelné přední opěrky hlavy, 3 výškově nastavitelné zadní opěrky hlavy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sportovní přední sedadla, dělené zadní sedadlo 1/3-2/3, iImobilizér, příprava pro rádio + 2 reproduktory vpředu, plnohodnotné rezervní kolo, Nárazníky, kliky dveří a zrcátka v barvě karosérie, podélné střešní nosiče, síťka k uchycení zavazadel.


Výbava na přání: metalický lak, černá barva, manuální klimatizace, ABS + REF, dvojité boční airbagy, rádio + kazetový přehrávač + ovládání u volantu + 2 výškové reproduktory (WL41), Rádio + CD přehrávač + 2 výškové a 2 zadní reproduktory + ovládání u volantu (WL45).


Výbava XS Motory: Benzinové 1.4, 1.6 16V, 1.6 BVA, naftový 2.0 HDI 90 k


Standardní výbava (navíc vzhledem k X-line): elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, hliníková kola, automatická klimatizace, rádio + CD přehrávač + 2 výškové a 2 zadní reproduktory + ovládání u volantu (WL45).


Výbava na přání: metalický lak, černá barva, ABS + REF, Systém kontroly stability ESP + ABS + ASR (od 10/02), dvojité boční airbagy, automatické stěrače + samočinná aktivace světlometů, CD měnič, kožené čalounění + elektrické ovládání zadních oken.


Peugeot 206 SW bude k dispozici ve 13 odstínech karoserie a 6 typech interiéru (včetně provedení v kůži).

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 38. Rally Pačejov se bude konat již tuto sobotu 29. července s centrem v Horažďovicích a Autoklub Peugeot Rally Talent zve všechny své fanoušky k tratím RZ do západních Čech

38. Rally Pačejov se bude konat již tuto...

Pořadatelé z AMK Pačejov připravili pro více než stovku posádek 8 rychlostních zkoušek o celkové délce bezmála 75 kilometrů. Posádka Filip Mareš – Jan Hloušek do nich odstartuje – se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v Silk Way Rally

Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v...

Cyril Despres/David Castera proměnili dva starty ve dvě vítězství. Jako vítězové Silk Way Rally 2016 triumfují i letos poté – co vedli po celý druhý týden soutěže. Jejich Peugeot DKR č....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally připsal šesté umístění na prvním a druhém místě

Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally...

Po 11. etapě Cyril Despres získal několik dalších minut ke svému celkovému vedení v Silk Way Rally, zatímco jeho týmový kolega Stéphane Peterhansel etapu vyhrál. Despres dojel druhý –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Týmový duch Peugeotu ožil, když Despres v 10.etapě upevnil vedení v Silk Way Rally

Týmový duch Peugeotu ožil, když...

Po včerejších dramatech byla 10.etapa pro Team Peugeot Total mnohem méně komplikovaná, neboť dva zbývající vozy dojely bezpečně do cíle. Cyril Despres/David Castera s vozem Peugeot DKR č. 100...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V deváté etapě Silk Way Rally Team Peugeot Total prožil dramatické okamžiky,  neboť vedoucí Sébastien Loeb havaroval, Stéphane Peterhansel úžasným způsobem etapu vyhrál a Cyril Depres převzal vedení v soutěži, kterou loni vyhrál je v čele soutěže!

V deváté etapě Silk Way Rally Team...

Po včerejším krátkém volném dnu v Urumqi v  Číně se dnes „Tým snů“ Peugeotu za volanty vozů Peugeot DKR a Peugeot DKR Maxi vrátil do akce v soutěži Silk Way Rally. Sébastien Loeb na...