OMV zatančí na internetu

Mnichovská kreativní agentura Berger Baader Hermes představuje novou online hru Let’s HAKA – na vítěze čekají skvělé odměny – první cena BMW 116i.

Just in time for EURO 2008 OMV spouští novou online hru s názvem Let’s HAKA. Až do 31. července bude Let’s HAKA dobývat internet v sedmi zemích, kde společnost OMV působí (Rakousko, Německo, Česká republika, Maďarsko, Slovensko, Bulharsko, Slovinsko).

Kampaň pro OMV vymyslela mnichovská kreativní agentura Berger Baader Hermes, která zvítězila v mezinárodním výběrovém řízení před významnými herními firmami. Haka, tradiční tanec Maorů na Novém Zélandu, se dnes často provozuje pro rozehřátí diváků na velkých akcích. Na internetových stránkách Let’s HAKA na adrese www.letshaka.com mohou návštěvníci vytvořit trojrozměrnou postavu tanečníka se svojí tváří a stát se členem virtuálního haka týmu. Při propagaci hry OMV a Berger Baader Hermes spoléhají na principy virálního marketingu a souběžné marketingové aktivity v zemích, kde OMV působí. Cílem je pomocí této poutavé kampaně posílit značku OMV a přivést potenciální zákazníky od počítače přímo k čerpacím stanicím.

Fotbaloví fanoušci ze zúčastněných zemí mají možnost podpořit své oblíbené týmy vlastní choreografií tance haka. Účastníci mohou na stránkách www.letshaka.com vytvořit nový tým a pozvat další nebo je může jiný účastník přizvat do existujícího týmu. V obou případech mohou hráči vložit libovolné podobizny a vytvořit vlastní personalizované tanečníky. Vůdce týmu potom jednoduchým klikáním myši sestaví choreografii tance z předdefinovaných pohybů. Poté je možné přizvat přátelé pomocí funkce Invite a Friend.

Berger Baader Hermes je agentura s rozsáhlými zkušenostmi s online marketingem. Řada významných zákazníků již využila její komplexní nabídky služeb, která zahrnuje komunikaci prostřednictvím digitálních médií, poradenství a tvorbu strategií pro budování značky, dialogový marketing a mobilní marketing.

Hlavní cena: BMW 116i

Atraktivitu hry zvyšují zajímavé ceny, včetně nového vozu BMW 116i jako hlavní výhry. Všechny zaregistrované týmy budou zahrnuty do slosování o kupóny OMV v hodnotě 100 eur pro každého člena týmu. Vylosovány budou celkem tři týmy. Jako bonus dostanou všichni zaregistrovaní účastníci kupón na výborný sendvič VIVA EUROFAN.

Let’s HAKA je skvělý příklad toho, jak oslovit přesně definovanou cílovou skupinu prostřednictvím nekonvenčních komunikačních prostředků – v tomto případě nadšené sportovní fanoušky. OMV rovněž aktivně využívá internetová fóra, komunity a videoportály, jako je freenet, myspace.com a YouTube. Celou kampaň bude doprovázet dvouměsíční bannerová podpora na vybraných webových stránkách.

Inovativní přístup k marketingové komunikaci OMV

„Berger Baader Hermes a OMV speciálním virálním webem Let’s HAKA poskytují fanouškům možnost své nadšení a zápal kreativně ztvárnit. Hra je nejen velmi zábavná, ale nabízí i atraktivní ceny. Let’s Haka ukazuje, jak je možné rozvinout klasický marketingový profil do chytlavé internetové služby s vysokou mírou rozpoznání značky,“ říká Daniel Fischer, Management Supervisor agentury Berger Baader Hermes.

„Stránkami Let’s HAKA vstupujeme v oblasti marketingové komunikace na novou půdu. Kampaň je zaměřená především na hru a její zábavný efekt. Stránky Let’s HAKA odkazují na OMV pouze nepřímo – zájem o firmu stoupá postupně s tím, jak se hráč opakovaně na stránky vrací. Myslíme si, že toto je nový, nápaditý způsob, jak prostřednictvím internetu oslovit potenciální zákazníky v mnoha zemích a přivést je k našim pobočkám,” doplnil Markus Pilsl, OMV Online Manager International.

Berger Baader Hermes – agentura pro interaktivní a kreativní brand management

Spotřebitelé stále větší měrou získávají vztah ke značkám prostřednictví digitálních médií. K přímému kontaktu dochází skrze různé interaktivní kanály a v mnoha různých formách. Každodenní interakce spotřebitelů se značkou se stále větší měrou považuje za danou věc, avšak zvýšené nároky na různé formy komunikace v sítích komplikují přípravu kampaní pro značky, agentury i poskytovatele. Větší důležitost je přikládána komplexním interdisciplinárním řešením. Obsah musí být vhodným způsobem zprostředkován všemi kanály. Nové nápady musí být překvapivé, inovativní a samozřejmě také správně zacílené. S cílem využívat u kampaní v budoucnu všechny kanály rozšířila agentura Berger Baader Hermes portfolio svých služeb a stala se univerzální kreativní agenturou. Vedle komunikace prostřednictvím digitálních médií, poradenství a tvorby strategií pro budování značky nabízí agentura i dialogový marketing a mobilní marketing, takže zákazníci naleznou ucelenou nabídku služeb pod jednou střechou. Agentura Berger Baader Hermes byla založena v roce 2000 a dnes zaměstnává více než 35 odborníků různého zaměření. Mezi její zákazníky patří mimo jiné AMD, HypoVereinsbank, Barclays Global Investors (iShares), Lamy, Jägermeister, Sun Microsystems a sociální síť Bloomstreet.

OMV Česká republika, s.r.o

Skupina OMV působí v České republice od roku 1991, kdy zde založila svoji 100% vlastněnou dceřinou společnost OMV Česká republika, s.r.o., s centrálou v Praze. Nejdůležitější událostí v historii firmy byla akvizice sítě čerpacích stanic Aral v říjnu 2005. Tím získala OMV 15,7% podíl na trhu, a stala se tak jedničkou českého trhu. OMV v České republice přímo zaměstnává 116 lidí, nepřímo pak 1 800. Společnost se zabývá především prodejem pohonných hmot prostřednictvím svých 218 čerpacích stanic po celé České republice.

Všechny stanice jsou efektivně rozmístěné na dálnicích, frekventovaných silnicích a ve větších městech. Kromě pohonných hmot nejvyšší kvality, olejů a maziv nabízejí svým zákazníkům další služby včetně provozu oblíbených VIVA Shopů, v nichž si je možno vybrat z široké nabídky pečiva, občerstvení a předmětů denní potřeby (momentálně je v České republice k dispozici 111 VIVA Shopů).

Skupina OMV je vedoucí ropnou a plynárenskou společností ve střední Evropě. V oblasti rafinace a marketingu je aktivní ve 13 středoevropských zemích.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vzdělávací projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika se rozšiřuje na čtrnáct odborných škol

Vzdělávací projekt QHERO společnosti...

Projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika na podporu vzdělávání v automobilových školách se po velmi úspěšné pilotní fázi rozšiřuje na 14 škol v celé České republice. Porsche...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trvale udržitelný hliník pro kryt akumulátorů modelu Audi e-tron

Trvale udržitelný hliník pro kryt...

Značka Audi oceněna jako první výrobce automobilů certifikátem o trvalé udržitelnosti od iniciativy ASI (Aluminium Stewardship Initiative) Certifikát „Performance Standard“ pro trvale...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Hyundai i40 přichází se svěžím designem přídě a novými bezpečnostními prvky

Modernizovaný Hyundai i40 přichází se...

Sedany a kombi segmentu D, Hyundai i40, nyní dostávají modernizovaný design a bohatší bezpečnostní výbavu Svěží design přídě s charakteristickou kaskádovitou maskou chladiče značky Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA od ledna do září 2018 dodala zákazníkům 939 100 vozů

ŠKODA od ledna do září 2018 dodala...

ŠKODA si za první tři čtvrtletí polepšila v Číně (17,7 %), v Rusku (28,2 %) a v Evropě (4,6 %) Bestsellerem je i nadále ŠKODA OCTAVIA, poptávka po kompaktním SUV ŠKODA KAROQ i nadále roste V...