Mladí umělci ze Španělska tvořili postery pro Chevrolet

Evropští novináři rozhodli o vítězi první umělecké soutěže v Salamance organizované automobilkou Chevrolet

Chevrolet Europe ocenil dva mladé talentované španělské umělce: Alejandro Campos Polo a Alejandro López Becerro vytvořili nejlepší postery, které se vážou k nedávnému workshopu o vznětových motorech „Chevrolet Diesel Workshop”, jenž probíhal ve španělské Salamance.

Mladí umělci ze Španělska tvořili postery pro Chevrolet

Už na březnovém autosalonu v Ženevě Chevrolet oznámil, že ve spolupráci s uměleckými školami připravil soutěž pro mladé výtvarníky „Mladý? Kreativní? – Chevrolet!“. V první fázi se projektu účastní několik evropských zemí, které motivují mladé umělce tvořící v pěti kategoriích: Fotografie, video, vizuální umění, interiérový design a módní oděvní tvorba. V příštím období se soutěž rozšíří i do dalších evropských zemí, jejichž umělecké školy projevily zájem o zapojení do celého projektu.

Mladí umělci ze Španělska tvořili postery pro Chevrolet

Během uplynulých čtyřech týdnů se ve španělské Salamance střídali novináři z celé Evropy, kteří se účastnili oficiálního představení vznětových modelů Chevrolet Lacetti, Epica a Captiva. Umělecká škola „Escuela de Arte“ v Salamance vyzvala své studenty, aby k této příležitosti vytvořili postery. Nakonec se organizátorům sešlo 88 posterů, zpracovávajících téma „vznětového“ workshopu automobilky Chevrolet, 40 z těchto děl se potom představilo celkem pěti stovkám novinářům v automobilovém muzeu v Salamance. Novináři přitom volili nejpůsobivější díla.

Novináři i běžní návštěvníci muzea byly příjemně překvapeni kreativitou studentů. Ze čtyř desítek vystavených prací byla nakonec jako nejlepší vyhodnocena díla Alejandra Campose Pola a Alejandra Lópeze Becerra.

Společnost Chevrolet Europe si cení zájmu studentů i vedení umělecké školy Escuela de Arte de Salamanca. Mimořádný zájem žáků i jejich profesorů ukazuje, že automobilové technologie mohou být vděčným zdrojem inspirace i pro umělce. Zároveň se ukázalo, že vedení společnosti Chevrolet Europe mělo dobrý nápad, když se rozhodlo podporovat mladé tvůrce z celé Evropy.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s auty z Mototechny již 5 milionů kilometrů

Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s...

Spolupráce značek AAA AUTO a Mototechna zahajuje již třetí sezónu V rámci spolupráce společnosti AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, s fotbalovými kluby FAČR a LFA ujeli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

Hyundai Motor Europe uzavřel první...

Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...