Konzervativní způsoby nakupování aut berou za své: zákazníci stále více využívají moderní technologie

Doby, kdy zákazníci přišli na plochu autobazaru a teprve tam vybírali, jaké vozidlo si koupí, jsou nenávratně pryč.

S nástupem moderních technologií

– se významně mění i způsob, jakým zákazník vozidlo nejen vybírá, ale také kupuje a platí. „Klienti přicházejí do našich autocenter již s jasnou představou, jaký vůz chtějí. Mají o něm detailní informace, znají cenové podmínky i možnosti financování. V podstatě jsou rozhodnuti“, říká Filip Kučera z Autocentra ESA a dodává: „Klient s tabletem nebo smartphonem v ruce je naprosto běžný obrázek“.

O změnách v zákaznickém chování svědčí i statistiky Autocentra ESA:

„Prostřednictvím webových formulářů prodáváme více než 300 vozidel každý měsíc a toto číslo stále nepatrně narůstá“, vysvětluje Kučera. Společnost registruje také nárůst návštěv na svém webu, meziročně cca 10%. „Velkým překvapením pro nás bylo zjištění, že po otevření pobočky v Brně, stoupl počet návštěvníků z Jihomoravského kraje na našem webu o cca 30%“.

Velkým tempem roste také počet odeslaných rezervací, které meziročně stouply o 16% a počty detailních zobrazení vozů, které stouply o 13%.

„Celý proces prodeje se díky moderním technologiím neuvěřitelně zrychluje. Fáze vybírání je v podstatě minimální a tak nejvíce času zabere vlastní projížďka s vybraným vozem a nezbytná administrativa. Je-li klient skutečně rozhodnut jaké vozidlo vybírá, je doba od vstupu do našeho autocentra po odjezd s novým vozem kratší než 120 minut“, říká Filip Kučera.

Meziročně došlo také k velmi výraznému nárůstu přístupu na web z tabletů a „chytrých“ mobilních telefonů.

Z mobilních telefonů vzrostla návštěvnost o 82% a z tabletů dokonce o 93%. I proto Autocentrum ESA investovalo do optimalizace stránek mobilního webu a responzivního designu webu, který přizpůsobí zobrazení velikosti displeje jednotlivým zařízení. „Nedávno jsme také spustili, jako vůbec první prodejce ojetých vozů, aplikaci pro iPad a iPhone a připravujeme také verzi pro Android“, uzavírá Kučera.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‘Type R Challenge 2018’ udeřil v Eau Rouge: Hvězda japonské Super GT Bertrand Baguette překonal jednokolový traťový rekord na okruhu Spa-Francorchamps

‘Type R Challenge 2018’ udeřil v Eau...

Nový jednokolový traťový rekord v kategorii sériových vozů s předním pohonem časem 2 min 53,72 s na okruhu Spa-Francorchamps Závodník v sérii Super GT a šampion v LMP2 dosáhl nového rekordu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai slavnostně otevřel Muzeum světového fotbalu v Moskvě

Hyundai slavnostně otevřel Muzeum...

Hyundai pořádá během Mistrovství světa ve fotbale 2018 speciální výstavu „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním víceúčelovém showroomu Hyundai Motorstudio...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 2018 získal ocenění „Světové auto roku pro ženy“

Hyundai IONIQ 2018 získal ocenění...

IONIQ obdržel od poroty ankety „Světové auto roku pro ženy“ nejvyšší ocenění a zvítězil také v kategorii ekologických vozů Speciální trofej za úspěch modelu IONIQ byla předána během...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká cena za PR pro SEAT

Česká cena za PR pro SEAT

SEAT získal 1. místo v letošní České cenu za PR v kategorii Přeshraniční spolupráce Souboj zlaté olympioničky Báry Špotákové s Leonem Cupra zaujal světová média České video ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...