K členům Smart klubu putovalo v roce 2001 celkem 250 tisíc odměn

Členem věrnostního zákaznického programu SMART klub se může stát každý, kdo využívá služeb čerpacích stanic Shell po celé republice.

Program SMART uvedla společnost Shell Czech Republic na český trh 1. října 1998 a od té doby si získal mnoho příznivců. O úspěších programu SMART svědčí i fakt, že si jeho členové v České republice vybrali za rok 2001 neuvěřitelných 250.000 odměn!


Z více než stovky produktů, obsažených v katalogu SMART v roce 2001, byl nejžádanějším artiklem Twist kupon za 400 korun v hodnotě 999 SMART bodů. Pracovníci čerpacích stanic Shell ho v rámci SMART programu vydali celkem 35 000 krát! Nejdražším dárkem, který člen SMART klubu za své nasbírané body získal, byl přijímač navigačního systému GPS v hodnotě 29 553 bodů.


Produkty a služby, které lze získat výměnou za body, si může každý zájemce prohlédnout v každoročně vydávaném SMART katalogu a nyní nově i na internetu na www.shell.cz. Pro rychlou orientaci a usnadnění výběru je nabídka katalogu seřazena podle kategorií a bodové hodnoty. Některé zboží a služby jsou ve stálé nabídce, jiné jsou zcela nové.


Katalog SMART na rok 2002 doznal mnoha změn a obsahuje již více než dvě stovky produktů a služeb. Byla rozšířena populární kategorie autopříslušenství, přibylo několik kousků z nové kolekce oblečení Shell a nové stolní hry. Na své si přijdou hráči squashe, tenisu či stále populárnějšího golfu. SMART body lze vyměnit i za lyžařské permanentky, poukázku na večeři do mexické restaurace Hacienda Mexicana nebo lístky do Národního Divadla či multikina Village Cinemas.


Zákazníkem SMART klubu se může stát kdokoliv. Stačí vyplnit přihlášku a pak už jen využívat služeb čerpacích stanic Shell a sbírat na vlastní čipovou kartu body. Nejvíce bodů lze získat při nákupu pohonných hmot. Za každý litr běžného paliva 1 bod, za litr V-Power pak 2 body. Nejvíce bodů se na SMART kartu přičte za benzin nejdokonalejší, za V-Power Racing – 3 body za každý natankovaný litr! SMART body však zákazníci „tankují“ i při nákupu v prodejnách na čerpacích stanicích Shell. Za každých 25 korun utracených v obchodech získáte 1 bod, za nákup motorového oleje nebo za umytí vozu v ekologických myčkách Reflex pak 5-ti násobek SMART bodů, tedy 5 SMART bodů za každých 25 korun! SMART body navíc můžete sbírat nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.


SMART body ale nemusí potěšit jen členy SMART klubu či jejich blízké, ale i nemocné děti. Kdo jim chce pomoci, může si nechat odečíst ze své karty libovolný počet bodů a věnovat je na charitativní účely Nadačního fondu Klíček. Společnost Shell následně poukáže na konto nadačního fondu částku rovnající se dvojnásobku darovaných SMART bodů, která bude použita při budování dětského hospice v Malejovicích u Uhlířských Janovic. Tímto způsobem již členové SMART klubu věnovali Nadačnímu fondu Klíček více než 1 142 000 korun.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...