Henkel nadále pomáhá terénním jezdcům

Legenda Dakaru navazuje na Středoevropské rallye 2008, která proběhne od 19. do 26. dubna a bude celkem dlouhá 3000 kilometrů.

Na této rallye se terénní jezdci znovu budou moci spolehnout na pomoc výrobků značek Loctite® a Teroson.

Henkel nadále pomáhá terénním jezdcům

Firma Henkel coby oficiální partner akce bude jezdcům pomáhat v bivacích i při nouzových opravách v terénu. Společnost tak i přes zrušení Rallye Dakar navazuje na své úspěšné partnerství s terénním motorismem.

Středoevropská rallye 3000 kilometrů dlouhou náročnou trasu vedoucí z maďarského hlavního města Budapešti přes rumunské Karpaty zpět k maďarskému jezeru Balatonu. Mezi 250 účastníky se představí špičkové týmy jako Mitsubishi, VW, BMW a KTM. Firma Henkel si u jezdců vybudovala jméno respektovaného a důvěryhodného partnera již v průběhu uplynulých ročníků Rallye Dakar, kdy opakovaně prokázala svou kompetenci předního poskytovatele lepidel a těsnících hmot.

Středoevropská rallye představuje nejen ideální příležitost k otestování novinek, ale nabízí značkovým produktům firmy Henkel také možnost dokázat svou kvalitu i za nejtvrdších podmínek. Tým specialistů firmy Henkel, tzv. „Charlies“, bude během závodu řidičům k dispozici se svým poradenstvím i praktickou podporou v bivacích při nouzových opravách i noční údržbě. Řada řidičů mohla v minulosti pokračovat v závodě jen díky kompetentnímu servisu Charlies a prvotřídním produktům, které umožňují rychlé a efektivní opravy i v extrémních podmínkách.

Portfolio Henkel zahrnuje například řešení pro spolehlivé zajištění šroubů, upevnění opotřebovaných ložisek, výměnu poškozených předních skel, utěsnění prosakujících míst či opravy umělohmotných dílů. Výčet by mohl ještě dlouho pokračovat. Řada produktů používaných na rallye si již během předchozích závodů vysloužila přívlastek „prověřeno Dakarem“. Téměř všichni řidiči tak pro své osobní vozy, motorky i nákladní vozy používají anaerobní produkty Loctite® – malé, ale přesto tak důležité pomocníky, kteří mohou rozhodnout o vítězství či porážce a spolehlivě fungují tam, kde selhávají mechanické bezpečnostní prvky. V tomto roce se nově uplatní teplotně stálé a vůči oleji odolné řešení pro zajištění šroubů Loctite® 278.

Díky vysoké pozornosti médií je Středoevropská rallye pro společnost Henkel také příležitostí, jak o svých výrobcích informovat početnou komunitu příznivců motoristických sportů. Mnozí z nich jsou také uživatelé produktů Loctite® a Teroson, a tvoří tak cílovou skupinu.

U tohoto vozu Land Rover Freelander bude k vlepení předního skla použito nové bezzákladové a bezizokyanátové lepidlo Terostat 9000 PL:

Henkel nadále pomáhá terénním jezdcům

“Henkel – A Brand like a Friend.” Henkel je vedoucí výrobce značek a technologií, díky kterým je lidský život snazší, lepší a krásnější. Henkel působí ve třech strategických oblastech – péče o domácnost, kosmetika a lepidla, tmely a povrchové úpravy. Ve fiskálním roce 2007 dosáhl Henkel obratu ve výši 13,07 miliard euro. Henkel zaměstnává více než 53 000 zaměstnanců. Lidé ve více než 125 zemích důvěřují značkám a technologiím od firmy Henkel.

V České republice působí společnost Henkel ve všech třech strategických oblastech již od roku 1991. Na českém trhu prodává firma Henkel ČR produkty více než 50 značek a zaměstnává 250 zaměstnanců.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...